De-LunA

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Sanna Matzols - 16 april 2010 18:07


 

Det är så mysigt att se Emma och Thomas göra saker tillsammans!!

  

Det värmer i mig att se dom umgås sammarbeta och njuta av varandras sällskap sen framför allt att dom får chansen att ta igen förlorad tid tillsammans.


Så fredasmyset ska bli me lite snask av dom bästa!!


               


Allas våran Ozzy har hittat till områdets fritisgård!

Modig som han va när vi var i parken gick han fram o fråga själv om stället och det slutade med medlemskap och att han knappt vill göra annat en att vara där!!

Glad e jag för hans skull så han får lära känna lite nya kids

samt att han kan låna skate där så länge innan hans kommer hit!! För deras skateyta e bra nice och man vet ju var han kommer spendera denna sommar någon stans!


 

1 av ramperna, denna utanför Gården!


 


1 del av SkateparkeN.

Av Sanna Matzols - 16 april 2010 14:19

Hahahaha, ja såå smart känner jag mig i dag!!

Det finns ju inget jag inte klarar av o det finns inget som e för jobbigt att klara av!

Det e synd bara att jag e lite lat just nu och inte kommer i gång med alla projekt som bubblar inom mig, men jag har ju kommit en bra bit på väg så jag ska inte hacka på mig själv!


 


:::FaN va SnygG du E BabY:::


            


Så nu ska jag göra 1 liten framförhållningsplan och fixa 1 almenacka som ska tracka mig på datorn så fort jag loggar in!!

Ja jag har äntligen fått in en ordentlig fot på lassarettet!!   

Men nu e det jobbigt att behöva berätta :::AllT::: för ennu fler människor, som att alla sår rivs upp om o om igen!

Av Sanna Matzols - 16 april 2010 14:00

Äntligen fredag, lugn o ro massa mys, go mat o familjen!!

Synd bara att min rygg inte e nå bättre, men det känns nu efter 3 dagar att man vänjer sig med smärtan!!

!Så jag överlever!

Ska koppla av lite nu med massa kaffe i solen, lite tomten e far till alla barnen-filmen... samt en jävla massa bloggande!!

                    


::::DAGENS LÅT::::



::::DAGENS VISDOMSORD::::


Du blir bara stor om du vågar vara liten


::::DAGENS MÅSTE::::


Bara vara slapp o ledig

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards