De-LunA

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Sanna Matzols - 18 april 2010 14:34

::::!FAN VA FÖRBANNAD JAG BLIR!::::


Den människan e avskyvärd,, hur fan kan hon sitta o säga att vi i samhället ska visa tydliga budskap till ungdommar genom hårdare straff för ungdomar,

drogtester på barn m.m

Att dessutom säga att Karin Götblads förslag ang ungdomar skulle vara

bra visar ju bara på att vår stat styrs av kriminella och puckon tydligen!

Känns verkligen betryggande att veta att mina barn snart e ungdomar och att dessa 2 kärringar har så mycket "BrA" lösningar..


:::::HjälP::::


Hur fan kan hon sitta o säga så dessutom se ut som en flöddrig försupen kärring och ska snacka om gränser!?


Att ge trygghet, framtidstro och ärlighet är tydligen inget som ligger på dagordningen utan de utanförskap ungdomarna känner ska bli ennu starkare tydligen. De e ju för fan barn vi pratar om deras psykiska medvetenhetsutveckling kan inte uppfatta eller ta lärdom av  konsikvenser/straff som e framarbetade för vuxna!


Känns ju skit bra att det finns människor som vill plåga kidzen med sånt dom inte förstår! Att vi ska kränka dom och ta ifrån dom all respekt för vuxna.


Fy Fan va jag känner mig maktlös!!

Av Sanna Matzols - 18 april 2010 14:18

 


Skön söndag med fint väder och humöret på topp, men det finns alltid en baksida o de e att min karl e sjuk   så vem ska jag leka med i dag då??

Går om kring o plockar o grejjar lite å barnen e ute o leker, så jag tror att det blire en hurtig promenad!!


  


::::DAGENS LÅT::::



::::DAGENS VISDOMSORD::::


MyckeT vill ha MeR


  


::::DAGENS MÅSTE::::


SoL på NäsaN

Av Sanna Matzols - 18 april 2010 13:47

AAAA nui e jag plågad!!! hur kan man säga a utan att säga b???

  !LÄMNAR BARA EN RETSAM KOMENTAR!  


Vem e det som ska ha bebbe???

 

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards