De-LunA

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Sanna Matzols - 7 april 2010 15:18

 


Ibland känns det som om jag har sovit största delen av mitt liv, då mina resultat i nuet speglar halvklara arbeten. Ett påbörjande som tydligen aldrig tar sitt slut utan drar ut på tiden tills tiden tar slut. Att vara förälder är mer en ett heltidsarbete o jag kan inte komma ifrån att jag ibland känner mig misslyckad då det verkar ligga i sin natur att säga i mot, trotsa och göra allt utom det jag säger. JA,,jag vet att det är barn men jag blir förundrad över hur mycket kraft jag varje dag ska förlora på att tjata!? Jag är så mycket mer än en gnällkärring men tiden efter allt tjafs räcker inte till att bara vara :::!SannA!:::



Saknar friheten att bara kunna tänka på mig själv,,göra de jag känner för i stunden o nån gång slippa tänka på morgondagen....

Av Sanna Matzols - 7 april 2010 14:21

Ja,, det blir inge Falun... Så mycket som kommer i vägen att tiden inte räcker till.

Skönt en då, för jag har ju inte precis längtat dit! Så ska försöka göra nå av denna dag,, men vad det vet jag inte...suck...

E på stamphumör,, skulle vilja dansa bort o ur mig massa skit då det känns som om jag e överfull. Så man får väll se vad som händer.

Av Sanna Matzols - 7 april 2010 14:12

 

::::DAGENS LÅT:::: FöR GalenskapeR



::::DAGENS VISDOMSORD::::

Ta de du vill ha annars gör nån annan det!


::::DAGENS MÅSTE::::

D 3 F

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards