De-LunA

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Sanna Matzols - 25 april 2010 14:02

 


Att växa och ransaka sitt inre är ofta smärtsamt och rädslan för det nya e påtagligt och visst vill jag springa åt andra hållet ofta och  bara blunda för att låta allt vara som det alltid har varit. Men det kommer stunder i livet då man får aha upplevelser,, då man plötsligt inser att det enda naturliga är att göra "Nytt"

Jag kanske aldrig kommer kunna bli fullkomlig, kanske aldrig kommer se världen med andra ögon men att fortsätta en naturlig förändring framåt kommer jag göra! Det finns så mycket i livet som jag behöver uppleva och se att jag inte kan slösa min tid på att blunda för att sitta i bibehållande possition och sura!

Nää ut och fånga dagen!!


                 


::::DAGENS LÅT::::




::::DAGENS VISDOMSORD::::


Om gräset är grönare på andra sidan ~ då har du vattnat dåligt på din egen


::::DAGENS MÅSTE::::


Fylla dagen med glädje o förståelse...


::::DAGENS IDOL::::


Min man som orkar me mig el ::::IntE::::pppPpppP

Av Sanna Matzols - 25 april 2010 13:38

 


När jag var liten fick jag något värdefullt men som jag kanske inte förstog då och inte för en i äldre ålder insåg jag vilken gåva och fördel jag hade givits.

På min gård bodde många familjer men det var en familj som speciellt gav mig utrymme och plats, några som tyckte om mig för den jag var och såg mig som en del av sin familj. Den värme som jag fick, den glädje jag kände när jag lekte med barnen värmer mitt inre en i dag när jag tänker tillbaka!!


  


Men som så många gånger förr vände jag en dag bara ryggen till och gick, jag skämdes jag fruktade och jag svek. Det jag hade hamnat i var inget jag önskade och jag ville inte att det skulle drabba den familjen på något vis- så att sluta mig inne och försvinna var det enda naturliga. Skammen växte sig allt starkare och varje gång våra ögon möttes vred sig mitt hjärta!

Å det tog mig många år att växa upp och göra det som var rätt men då var familjen borta sedan länge...


Nu när jag har lämnat Dalarna bakom mig och börjat en ny del i mitt liv sökte jag efter familjen igen och hittar dom här i samma stad men det mest fantastiska av allt är att dom finns några gator bort   å jag kan inte säga annat en att jag fylls av glädje över att de bra bitarna i mitt förflutna kommer tillbaka!!

Denna skatt ska jag förvalta ordentligt ty dom har så mycket att lära mig!!


Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards