De-LunA

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Sanna Matzols - 8 april 2010 23:34

När jag plötsligt inser att de vänner jag mest håller kär finns allt för många mil bort ifrån mig eller även i ett fjärran land känner jag mig lite ensam! Trots att jag vet att våra energier alltid strålar samman i universum saknar jag att höra skrattet eller att få en kram.

Nu när även Lina ska flytta blir tomheten maximal och jag vill inte ens tänka på den dagen då det är dax! 

Men våra vägar kommer mötas igen även om det just nu inte känns som någon tröst!!

 

:::DAGENS LÅT:::

 


:::DAGENS VISDOMSORD:::

Ibland saknar man kon innan båten e tom.


:::DAGENS MÅSTE:::

Ta de piano!

Av Sanna Matzols - 8 april 2010 14:59

Att leva är ibland inte så lätt speciellt när boken från det förflutna inte stängts igen och man återupplever händelser igen. Att förlåta o gå


Ibalnd händer det som inte ska hända, men vem säger att nån e fullkomlig!?

Att leva är ibland inte så lätt speciellt när boken

från det förflutna inte stängts igen och man återupplever händelser igen. Att förlåta o gå vidare e inte samma som att glömma o vilket minne du o jag har! Men nu e det dax att stänga boken! vidare e inte samma som att glömma o vilket minne du o jag har! Men nu e det dax att stänga boken!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards