De-LunA

Direktlänk till inlägg 11 april 2010

::::TydligT TeckeN PÅ VisdoM E NäR MaN BehålleR HumöreT::::

Av Sanna Matzols - 11 april 2010 07:15

::DiN StörstA Fiende E Du SjälV::



                                       



Det finns igentligen inga hinder i livet utan det är ju bara människan själv som sätter stopp ty


:::DeT OmöjligA TaR BarA LitE LängrE TiD:::


men när man som människa står där vi sina uppgifters !HögA! "BerG" kan kraften ibland rinna av en.

Att ha tron på sig själv att


:::JaG KlaraR AllT:::


är något man varje dag bör påminna sig själv om så att det omöjliga känns möjligt och att man tålmodigt tar i tu med sina uppgifter så att ens erfarenheter kan spegla ens personlighet och De "BerG" man möter och de uppgifter man ska klara får en att växa och utvecklas med ro i själen och klart sinne.


                                



:::DeT TydligastE TeckneT på VisdoM är EtT BibehålleT GotT HumöR:::



:::Min uppfattning om verkligheten är inte verkligheten:::


:::Jag ensam har ansvar hur jag väljer att se på saker:::


:::Jag kan ändra mina tankar om mig själv och andra:::


:::Jag kommer alltid att frukta den jag attackerat:::


:::Jag är ytterst sällan upprörd av de skäl som jag tror jag är:::


:::Det jag förnekar i mig själv tenderar jag att attackera hos andra:::


 ::De :JaG: tänker om :AndrA:  

säger mera om ::MiG:: än om den ::AndrA::


:::!De sju gyllende orden: Det ligger något i det du säger!:::


:::När det är rätt så är det lätt. När det är lätt så är det rätt:::


:::Mina känslor styr mina tankar och mitt seende:::



                                        



::::DAGENS LÅT::::




                    


::::DAGENS VISDOMSORD::::


De är lätt att se ner på människor när man är på väg upp, men tänk på att du kanske möter dem när du är på väg ner...


 

                                


::::DAGENS MÅSTE::::


 Brustet rep kan knytas ihop men knuten sitter kvar. Arabiskt ordspråk

Så det blir eftertänksamhet, bedömning och kanske ett par knutar att försöka knyta upp då livet e för kort för konflikter!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Matzols - 10 mars 2011 00:51

  Bloggen dör snart,,,,ny tid.... nya tankar.....nått som får mitt hjärta att banka. Jag hör.. jag ser.. jag vet.....å dax att göra nytt!!   ...

Av Sanna Matzols - 4 mars 2011 11:07

Kär i låten :D hahahaha Skönt att vara på benen o ute o springa innan solen gått ner ;) vampan har fått ljus på sin näsa och promenad med hund sällskap!!! Laddar fortfarande batterierna då jag inte e 100% frisk :( men skamden som ger sig!!! ...

Av Sanna Matzols - 3 mars 2011 20:47


wiiiiiii äventyret kommer till Dalarna :DÄlskade Lina e på G o jag ser fram i mot helgen som faaan!! Laddar upp för utgång i Borlänge å party till gryningsljus!!! Ska dyka in i garderoben och kolla va det finns där....så man kan dra nå gammalt över...

Av Sanna Matzols - 2 mars 2011 23:26

     Då jag befinner mig i trollerihatten!   Lilla jag....skrattandes med glimten i ögat med dinglande ben på "hatten" jag är en stjärna av alla stjärnor och här sitter jag och filosoferar om  ::VaD JaG SkA BlI NäR JaG BliR StoR::    ...

Av Sanna Matzols - 2 mars 2011 21:28

           

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards