De-LunA

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2010

KroppeN o SjäleN

Av Sanna Matzols - 29 augusti 2010 09:17

  

::::SöndaG::::

Vakna pigg och utvilad tidigt  jag som tänkte att jag skulle sova länge idag, men inte då utan upp o hoppa!! Underbart att vakna i balans och känna sig på G... Drömmarna fortsätter att jaga mig men nu börjar jag kunna sortera upp meningarna och tecken som kan ha betydelse i mitt vakna liv så dom e inte så kraftfulla eller snor inge energi av mig längre.. Annat e det med spökena runt oss, ja menar det e mycket värre här en när jag bodde på Galgberget och alla som bor här nere på denna gata säger samma sak, det e rörigt här!! Men som sagt det tar ju tid att få ett lugn och jag känner att jag behöver mina saker för att få ett lugn på dessa energier... För jag e gärna omgiven av spöken men dom får inte ta min kraft i allafall och inte får dom besvära mig för mycket.. Men jag vet ju att dom visar sig av en anledning och att dom bara e vilsna eller behöver nån slags hjälp   det är bara att fortsätta men häxerierna ett tag såå blir det lugnare å snart e det ju sabbat i gen så då får jag extra hjälp och kraft från mina medsystrar och bröder..

 

  

 

Så dagen i dag,, kommer bara bestå av hälsan både fär själen och kroppen för här i Dalarna äter man mycke skit  åå jag bara dras med....eller huur! Hahahaha....

Men det tar ju ett tag innan man kommer på plats och börjar känna sig som hemma samt att man får lite tid att lyssna på kroppens behov å som jag sa här om dagen så blir det rening AB. Det känns bara meningslöst att fylla kroppen med skit som bara gör en sjuk...så nu blir det Coca cola avtänning dessa dagar-samt kaffe. För det får fan en bara att skaka som en gammal kärring..

Så träffar ni en surig Sanna så vet ni varför  

 

Så dagen kommer bestå av träning och handla,,,vitaminer och planering och framför allt motivation!!!

 

CyA!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Matzols - 10 mars 2011 00:51

  Bloggen dör snart,,,,ny tid.... nya tankar.....nått som får mitt hjärta att banka. Jag hör.. jag ser.. jag vet.....å dax att göra nytt!!   ...

Av Sanna Matzols - 4 mars 2011 11:07

Kär i låten :D hahahaha Skönt att vara på benen o ute o springa innan solen gått ner ;) vampan har fått ljus på sin näsa och promenad med hund sällskap!!! Laddar fortfarande batterierna då jag inte e 100% frisk :( men skamden som ger sig!!! ...

Av Sanna Matzols - 3 mars 2011 20:47


wiiiiiii äventyret kommer till Dalarna :DÄlskade Lina e på G o jag ser fram i mot helgen som faaan!! Laddar upp för utgång i Borlänge å party till gryningsljus!!! Ska dyka in i garderoben och kolla va det finns där....så man kan dra nå gammalt över...

Av Sanna Matzols - 2 mars 2011 23:26

     Då jag befinner mig i trollerihatten!   Lilla jag....skrattandes med glimten i ögat med dinglande ben på "hatten" jag är en stjärna av alla stjärnor och här sitter jag och filosoferar om  ::VaD JaG SkA BlI NäR JaG BliR StoR::    ...

Av Sanna Matzols - 2 mars 2011 21:28

           

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards