De-LunA

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Sanna Matzols - 2 augusti 2010 18:01


I morgon e de dax för fotosession!!

 

 Såå in i det sista som vanligt,,,fixa å trixa så man ser bra ut i morgon då man ska leka framför kameran i fyra fem timmar :)

Tur att man har folk som ringer o påminner mig, annars hade jag glömt det totalt!


:::Teamat är : It´s Al Mee

Med konsept morgon.. middag.. kväll/ The day after.. lunch time in the wild and night with thw bitch :) hahaha ska bli sååå skojj!!

Här kommer lite smakprov av kläderna!!



Min assistent när det gäller hänga på gallje,,kläder,,smycken,,underkläder m.m


 

He give`s A shit!!


 

Smakprov av The Day After....


 


Lunch in the Wild....


   


The Bitch....





 

Azzoziarer......


 


Azzoz...


 


 

Av Sanna Matzols - 2 augusti 2010 09:36

  Bild från Sala!



:SemesteR VeckoR på GotT och OnT:

Har haft underbara sommaveckor med ensamtid. familjen och vännerna det har vartit åskväder som fått mig att se både min litenhet och min storhet, det har vart djupa samtal som fått mig att inse hur lite jag känner mig och det har varit kärlek från människor jag minst förtjänat det i från.. Allt detta har gjort att jag har har blivit lite upp och ner och tillvaron ställts på sin spets.

Som liten kunde man bara slippa dessa orosmåln i ens sinne, man kunde ta dagen lite mer som den kommer och kunde deffenitivt inte se nå konsikvenser, knappt efteråt. Men som vuxen är jag enormt blödig,,full av insikter och konsikvenserna matar mig i min vardag- jag är mätt!!

Jag inser att jag fortfarande ligger ner, kryper och krälar och vill inte se högt och se det som borde vara, nu har jag legat för länge för att bara fortsätta vidare..jag måste börja om från början igen.

Ty det tar sekunder att rasera allt

men en evighet att bygga

upp allt på nytt.

Jag har insett en sak om mig själv dessa veckor och det är att jag ofta låter mitt ego vinna. att rädslorna får styra och att min rastlöshet och rotlöshet driver mig vidare. Så har jag hållt på nu mer eller mindre i 28 år, inte gjort det jag igentligen vill, ljugit massor för mig själv och kasta mig in i problem för att slippa mina egna. Så när jag nu vaknar på morgonen kan jag inte andas..jag e arg har panik och dom som lider mest e mina barn, då jag inte kan bemöta deras behov utan egot tar över.. känslan av misslyckande driver mig in i min bubbla och tillslut e den så immig att jag inte ser ut.


 

Till Tess en utmaning---utan smink :)


Så nu sitter jag här måndag morgon och måste försöka bryta min förlamning,, få kraft att aggera o ordna det jag vill, inte låta min rädsla ta över utan ha tillit till att allt det som kommit till mig nu har gjort det av en anledning!!

Så ha en fin dag där ute,,

så syns vi sen!!


Lite bilder från Kista..


          


::::DAGENS LÅT:::::


:::::DAGENS VISDOMSORD:::::

Om du gör det du alltid har gjort

kommer du att få det du alltid har fått.


::::DAGENS MÅSTE::::

Göra annorlunda ;)


::::DAGENS IDOL::::

Min mamma!!


::::DAGENS BILD::::

  Min älskade dotter i poolen!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards