De-LunA

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Sanna Matzols - 14 augusti 2010 22:26

  

Av Sanna Matzols - 14 augusti 2010 13:45

  

Min svettiga vardag..nya friska super nyttiga tag!

få se va resultatet blir.....

Av Sanna Matzols - 14 augusti 2010 11:36

  

::SeR GenoM DimmornA::

::MeN DeT E LätT AtT TappA MiG SjälV::

  

::::DAGENS LÅT::::

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

:::TomT:::

 

  

 

::::DAGENS MÅSTE::::

hämta andan och tänka efter

  

::::DAGENS IDOL::::

MiN MammA

::::DAGENS BILD::::

  

Av Sanna Matzols - 14 augusti 2010 00:35


 

 

 

 :::DeT BörjaR OrdnA SiG:::

 

En dag av full rulle,,,galet trevligt och förundrande. Att få stöd men samtidigt känna förlust och så val som präglar min vardag några lätta andra svåra men hur det en är så går det framåt. Känns som om vågskålen väger jämt och det e lika mängd av allt!

Jag mår ganska bra och känner att det är saker på gång. Både jobb och skola så här e det flera bollar i luften på samma gång men det e lika bra att hålla igång för här finns det å göra..

 

 

 

  

 



  :::SeR Ur 1 StörrE PerspektiV::: 


 

 

Jag har mått lite upp och ner sen jag kommit till Dalarna för inte hade jag räknat med att jag skulle hamna här igen och kanske både omskakad och förundrad över hur det kan gå i bland. Att sakna barnen och vara så långt borta från dom känns fruktansvärt mest hela tiden..men trösten av ett bra resultat och en kärleksfull vardag som mål känns det oftast lite bättre. Om det inte var för en större sak och för allas välmående hade mitt handlande kanske vart annorlunda!

 

Men det e ju så tomt!

 

 

 

  

Jag har tränat en hel del i dag, underbart va det åsså,,bara slippa tänka känna och höra. Det blev både yoga och motion. Nu gäller det bara att få i sig all näring som man ska..så e snart kroppen i topp också.

Annars har det vart massa kaffeblaskande och snack med mamma träffat lite vänner och koppla med bad, pyssel och läsa!

Helt enkelt en skön dag!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards