De-LunA

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Sanna Matzols - 27 augusti 2010 17:15

Idag har jag varit på stan heeela dagen :) å här har det brunnit pengar minsann, men så har jag typ allt kvar i Stockholm och behövde lite kläder å så! Det visade sig ju att det var marknad på stan så snacka om att det klia i fingrarna och lusten att handla satts i gång! Först var jag o mamma nere och jag fick halsband av henne så äntligen har jag mitt nya pentagram och min spiral!! Sen kom Kletan ner och gjorde oss sälliz, då blev det massa grejjer, snygg klänning, mys tröjja, skor, underkläder, smink, skärp och smått o gott. Efter det kom Ante med på shoppingturen och då blev det ennu mer kassar...så detta e resultatet!! hahaha ett gäng kassar kan vi kalla det!

 

  

 

 

Nikita tröjja från Curb-present av Ante! :)

  

 

   

Halsbanden present från mamma! ;)

 

 

Leggins, benvärmare o lite strumpor :)

 

     

Myskofta-tröjja!!

 

  

 

Stickade klänning- sååå nöjd!

 

  

Smått o gott, smycken o smink m.m

 

  Mina nya älskade skooor :)

 

  

 

heta underkläder!!!

 

  Mina myskläder :)

 

 

 Så nu e jag slut med såå nöjd!!

Av Sanna Matzols - 27 augusti 2010 07:48

  


En ny dag ååå jag e såå tröttiz! Fy fan va jag har sovit illa i natt med sjuka drömmar samta tt det känns som om jag har slagit knut på mig själv.

Men men nu ska jag fixa i ordning mig för en dag på stan med mamma!!

Lite shopping kan nog få mig att må bättre!


  

::::DAGENS LÅT::::

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

Se men inte röra!

  

::::DAGENS MÅSTE::::

shoppa,,arbetsförmedlingen...Träffa mamma

  

::::DAGENS IDOL::::

Mina vänner!! Å mina älskade kids!

  

::::DAGENS BILD:::::

  

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards