De-LunA

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Sanna Matzols - 29 augusti 2010 19:12

     NyA -NuvarandE- NaturligA  

     NyttigrE        

 ---------------------------------------------------

SteG 1

Första dagen tar jag det soft..börjar förbereda kroppen på rening. Det kan vara påfrästande på kroppen när det är så många dagar. Börjar med att dricka elexiret för rening -i samband med lunch. Blanda då gärna detta med jousie.

Åt ägg till frukost wook till lunch och middag shake :) Detta toppas med vitaminer C o B

:Reningselexir:

En dryck som innehåller ingerära, lime, citron möjligt någon krydda beroende på styfte.

Lagom motion i dag fyller sin funktion en då. Var ute i skogen en tim på promenad samt knep lite uppförsbacke.

::: Sen lite annan träning ::: hahahah

--------------------------------------------------------------------------

  

Mår rätt gott idag fast lite frussen e jag nu när det kommit höstkyla. Men det e mys, då brinner ljus och myssockorna åker på. Har haft en sån dag i dag, starta morgonen med kaffe(som det förästen e slut med i morgon) och äggmacka och typ då kom mamma på morgonmys.

Vi kolla böcker snacka skit innan vi stack å handla :)

Mer ljus så klart...

_______________________________________

Efter det blev det chill,, het  dusch :) pyssel med böcker o annat stuff och min lunch som startar dessa dagar..

Å jag måste säga att jag mår rdan bättre!

Drog mig ut i skogen och hitta såklart lite kantareller :) Men det är ju många som står på kö och vill ha så dessa fick TessaN på berget av mig  då jag gick upp och tog en fik efter promenaden.

___________________________________________________

Nu på kvällen har det vart shake till käk :P

Och bara massa mys å snusk..

Men lite arbetsuppgifter och planering för veckan har jag åsså hunnit med...ja e så duttig :)

  

Ikväll blir det en te hos Klet,, slingor ska hon ha o jag ska klippa mig sen lite raffsa i garderober och "Leka" med kläder- får se va det blir då. Alltid kul med kläder!! Dessutom så har jag fått för mig att köpa ett par skor till...suck såå snygga. ja dom ligger här vid mig med sina pärlor o höga klackar.

I morgon är  det en ny "arbets"dag,, får se va den ger för resutat då  :) men det kommer bli en toppendag det vet jag.

Av Sanna Matzols - 29 augusti 2010 13:17

Hade tänkt lyssna på lite radio nu när jag lagar mat- Älskar dator bara välja å vraka... Läser i en proglamtablå och får syn på ett program som heter Bildbyron (P1) Fnissar för mig själv å tänker... På radio?! hahahaha kul...bild på radio

 Det lät spännande...

för hur beskriver manigentligen bild med ljud?? utan att åhörarna inte sett bilden??

Snacka om magi!!

Av Sanna Matzols - 29 augusti 2010 10:13

  

Av Sanna Matzols - 29 augusti 2010 09:45

Innan vi lever,

är livet inte något.

men det tillkommer oss

 att ge det mening

och värdet är inget annat

än det vi väljer

 

Ju mer jag betänker det

dess tydligare tycks det mig att

livet är till helt enkelt för att levas


  

Ser till det jag har skapat, se till det jag har kvar.

Se till det jag förlorat se till som ska va.

 

Jag är tacksam för allt som kommer till mig

svårt som lätt.

Jag är tacksam för mina vänner

som stöttar mig genom allt.

Jag är tacksam för all kärlek som kommer till mig

o vårdar det väl.

 

  

 

Du+ja=vi

 

När 2 blir 1, allt kan hända sen

2 blir 1 ja hade det på känn

2 blir 1

 

vi av dig och mig

fatta vilken kraft så säg.

 

 

 

::::DAGENS LÅT::::

 

 

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

Om livet blir udda är ett bra bot att bli udda själv.

 

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

Planera för den nya veckan och njuta av all kärlek.

 

 

::::DAGENS IDOL::::


:::MinA ÄlskadE KidS:::


 

::::DAGENS BILD::::


    

Av Sanna Matzols - 29 augusti 2010 09:17

  

::::SöndaG::::

Vakna pigg och utvilad tidigt  jag som tänkte att jag skulle sova länge idag, men inte då utan upp o hoppa!! Underbart att vakna i balans och känna sig på G... Drömmarna fortsätter att jaga mig men nu börjar jag kunna sortera upp meningarna och tecken som kan ha betydelse i mitt vakna liv så dom e inte så kraftfulla eller snor inge energi av mig längre.. Annat e det med spökena runt oss, ja menar det e mycket värre här en när jag bodde på Galgberget och alla som bor här nere på denna gata säger samma sak, det e rörigt här!! Men som sagt det tar ju tid att få ett lugn och jag känner att jag behöver mina saker för att få ett lugn på dessa energier... För jag e gärna omgiven av spöken men dom får inte ta min kraft i allafall och inte får dom besvära mig för mycket.. Men jag vet ju att dom visar sig av en anledning och att dom bara e vilsna eller behöver nån slags hjälp   det är bara att fortsätta men häxerierna ett tag såå blir det lugnare å snart e det ju sabbat i gen så då får jag extra hjälp och kraft från mina medsystrar och bröder..

 

  

 

Så dagen i dag,, kommer bara bestå av hälsan både fär själen och kroppen för här i Dalarna äter man mycke skit  åå jag bara dras med....eller huur! Hahahaha....

Men det tar ju ett tag innan man kommer på plats och börjar känna sig som hemma samt att man får lite tid att lyssna på kroppens behov å som jag sa här om dagen så blir det rening AB. Det känns bara meningslöst att fylla kroppen med skit som bara gör en sjuk...så nu blir det Coca cola avtänning dessa dagar-samt kaffe. För det får fan en bara att skaka som en gammal kärring..

Så träffar ni en surig Sanna så vet ni varför  

 

Så dagen kommer bestå av träning och handla,,,vitaminer och planering och framför allt motivation!!!

 

CyA!!!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards