De-LunA

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Sanna Matzols - 7 augusti 2010 20:59

  

Av Sanna Matzols - 7 augusti 2010 20:54

‎"I am always willing to learn, however I do not always like to be taught" "It is better to sleep on things beforehand than lie awake about them afterwards"

  

"Jag är sådan som min Skapare gjorde mig, och eftersom Han är nöjd så är jag det också"


  



"Varje människa behöver till utvecklingen av sina krafter en mängd av kalla och regniga dagar. I en oavbruten lyckas solsken brådmognar människan och duger varken att gömma eller kasta bort"


  

Av Sanna Matzols - 7 augusti 2010 20:24

Efter skogspromenad med massa svamp i kassen blir de nu mys och mackor!

Riktigt lungt och skönt med gott sällsap,,, men så mycket saknad efter barnen   


Så mycket ljus och mys för att plåstra mitt hjärta!!

 

  

 

:::SweeT DreamS:::

 

 

Av Sanna Matzols - 7 augusti 2010 15:07

  

  :::EremiteN:::  

 Ett behov av att ibland leva i avskildhet. Eftertänksamhet och beslut att gå igenom. 

 

Självvald avskildhet behöver vi alla, för att komma underfund med våra tankar och känslor och för att hitta lösningar. Kortet kan också stå för sådan avskildhet som inte är självvald eller för studerande och filosofiska personer som funderar mycket. Eremiten står även för behovet av att tänka över livets mening och existentiella frågor, liksom för ett avskärmande. Eremiten kan också stå för en lärare eller vägledare, någon som ger oss råd - en verklig person eller en bok.

 

    

 

 

::::DAGENS LÅT::::

 

 

 

 BarA För I DaG skA JaG GörA AnnorlundA

 


::::DAGENS VISDOMSORD::::

::::GuppigA VägaR:::

Vet vad jag behöver göra och det kanske inte är smärtfritt eller utan konsikvenser men det behöver inte betyda att det inte är nödvändigt

 

 

  

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

 

 

 

Skogen..promenad..spådom..vila

 

 

  

 

 

::::DAGENS IDOL::::

 

 

 

 

 

Mina barn

 

Saknar min Ozzy och Emma

Massa kärlek till er!

::::DAGENS BILD::::

 

 

  

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards