De-LunA

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Sanna Matzols - 28 augusti 2010 21:04

:::::VissA DagaR:::::

::::::E IntE SoM AndrA:::::

      

En underbar lördag med massa trevliga vänner-kärlek

 

Min dag började med ett underbart samtal med Emma! När man bara försvinner i tiden tillsammans och pratar om allt och inget är det bara så underbart!

Min dotter e klok hon och även hon har att lära  

och att samtala med henne e bland det roligaste jag vet då hon är så social och full i bus.

  

 Jag älskar er mina trollungar!!

 

      

Efter det blev det goooood frulle och nyttig :)

Men ingen ro o ingen rast...alla dagar e filla nu.

Klippa hår-som inte blev som det tänkt,plocka svamp, fixa med böcker, kryddoro annat smått å gott. Sen blev det att njuta av en gooog middag och film.

Jag avslutade min kväll hos Klet med tjejesnack o te ;) mycket gott och mycket mys.. Kom fram till att vi 3 e ju klart de bästa...

 

:::T::S::T:::

  

Spöken besvärar mig nu!

 Just nu är jag så känslig och mina energier är i obalans. Jag försöker finna bot men har nog aldrig vart så känslig som nu!

Jag har inte sett spöken på typ 20 år och kontrollerat  mina krafter på många år men nu är det nått kraftfullt som försöker ta min energi, jag e trött, ont i huvudet,nackspärr och yrsel å inte får man sovahela natten heller

  

Så det blir besvärjelser å spådom hela dagen i morgon tror jag, så jag kan få koll på energierna!!

  

Så go natt på er alla så skrivs vi i morgon!

KramizaR

:::BlesseD BeeE:::

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards