De-LunA

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Sanna Matzols - 30 augusti 2010 23:35


Go natt UniversuM!!!

 Å alla inom o bortom det.. mina barn min familj å mina vänner! <3

Av Sanna Matzols - 30 augusti 2010 23:16

  

For my lady...LinA<3 saknad

Till MiN BästA VäN-

som förstår mig som hallon :)

Av Sanna Matzols - 30 augusti 2010 22:50


Det blir så att man får det man gett...ibland gör det ont å rädslan äter upp en!

Men jag vet att jag är värld DE MiRAKLET jag e menad att få och det ska ingen anan ta ifrån mig.... '

ÅÅÅÅ nej!!! Det e mitt!!

Av Sanna Matzols - 30 augusti 2010 21:41

 

     

 

 

De finns gånger då jag också har tappat fattningen, när jag inte vet vad jag ska ta mig till eller hur jag ska förändra situationen. Visst har man många gånger kännt sig desperat och att man fått ideer som vart grymma,, men där ifrån till att skapa ett helvette för många andra genom att använda sig av det mest heliga är heeeelt sjukt.

Visst har jag trampat andra på tårna skyddat mig på ful vis och använt mig av hemska hantvärk ....ja har skrattat...grymt strött salt i såren..å skrämts massor.

 

Ibland för att vinna ibland för att försvinna!

Som om jag bara behövde flyyyy!

Men det tänker jag inte nå mer....inte tänker jag ta skit ch inte ska någon litten fitta få förstöra mitt liv!

 

inge shit me mig

 

  

Av Sanna Matzols - 30 augusti 2010 21:09

  

::::FörbannaD::::

Hur fan kan man ljuga om nått så allvarligt?

Hur kan man bedra den man säger betyder "SÅ" mycket?

Hur e man igentligen snäll? När man e så elak?


  

 

Det är tur att jag har mina vänner nu som stöttar mig i detta och visst  de man gör får får man tillbaka i samma mynt......men detta e grymt!!

 

Min KleT....  tack för dina interligenta drag...LovE Ya

 

o SysteR med ditt känslomässiga stöd...BlesseD SisteR

Av Sanna Matzols - 30 augusti 2010 19:05

Av Sanna Matzols - 30 augusti 2010 18:57

Ränsa min väska och packade upp de lilla min väska bar och i där hitta jag min dotters simpuffar och tårarna börja rinna, de va ju ett par veckor sen jag och barnen träffades :( Å jag saknar dom allt mer.. Jag tappar mitt dagliga syfte utan dom och känner mig överflödig och tom, inget e riktigt riktigt.

Men snart ska jag ringa å puzza på dom,,,massor ;)

Av Sanna Matzols - 30 augusti 2010 17:56

  


Det droppar och öser ute...men inne e det varmt..

Nu ändras alla färger det blir djup och starkt.

Äntligen e mysiga hösten här dags att boa och mysa av allt som bara är!


Välkommen!!


Njuter av höstvädret...kanske e jag den enda som älskar när det öser ner och mörknar om kvällarna, just nu myser jag bara! Denna tid är den bästa speciellt i gott sällskap:) Allt känns så lungt och fridfullt med massa kärlek och massa goooz. Hela dagen har jag sprungit runt och det fortsätter jag med ett tag till då jag håller på med Klet´s hår samt packar kläder.

 

Fika och luncha med min älskade mor idag :) Riktigt skojj har vi haft med både politiker o sång...passade på och fixa mitt röstkort-så jag kan va med att påvärka detta skamlösa o röriga samhälle man lever i som smittar av sig med sina dårliga exempel av levnadssätt.. Mer kärlkek och mer lugn till folket!!

 

Sen blir det chill minsann    ända tills i morgon eftermiddag!!! Ska bara slappa och sussa och vänta på massa roliga besked...hoppas jag!!! Jag vill ju ha ett jobb nu...kan ju va skönt när det drar ut på tiden me skolan ;)

Nää nu ska jag fixa klart det sista så hörs vi sen!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards