De-LunA

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Sanna Matzols - 13 augusti 2010 15:47

Vanligt sunt förnuft är inte särkilt vanligt

  


Ensamheten är ett trevligt ställe att besöka, men ett dåligt ställe att stanna på.

Av Sanna Matzols - 13 augusti 2010 09:54

  


Först och främst vill jag tacka för alla fina komentarer och allt stöd jag har fått, känns bra att veta att det finns stjärnor på himmlen runt mig   

 

Har haft en AS vecka och mått riktigt dårligt, så ett speciellt tack till min älskade Therese som har gett mig ro och en plats i sitt hem! jag älskar dig!


  


Så nu är det slutspurten på veckan dessutom fredag den 13 så vi får väll se hur mycket tur jag har med mig i dag då?! Kommer väll sitta i telefon hela förmiddagen

 (mest i kö om ja känner myndigheter rätt)

Men men...de e ingen som ska få ta min positiva anda i från mig nu!

  


::::DAGENS LÅT::::


::::DAGENS VISDOMSORD::::

Man måste tvivla för att kunna tro

::::DAGENS MÅSTE::::

Positivitet

::::DAGENS IDOL::::

Therese

::::DAGENS BILD::::

    

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards