De-LunA

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Sanna Matzols - 1 oktober 2010 16:22

Jag har lättare att vara hård mot mig en snäll,,jag har lättare att ta andra mer på allvar än mig själv.. Min bakrund gör mig vilsen och min framtid gör mig rädd, men nu e det bra med detta! Hade ett underbart möte med en stjärna från ett annat universum som gav mig så mycket goda energier och så mycket bra förklaringar att befrielsen var total :) Efter att mitt stenansikte ramlat av o efter liter av tårar...stog jag där med så mycket kraft och styrka att jag känner tillit och kärlek till mig själv och tvivla det gör jag inte mer..

Jag är det bästa jag kan vara och meningarna med mig är många, men ingen ska försöka lura mig,,trycka ner mig eller vända mig ryggen- för jag kommer kräva en förklaring.. Ingen ska ta mina stolta minnen och pristeringar i från mig och ingen ska säga till mig att jag inte får ta plats..

 

Så det e ju tur att jag vill ge kärlek o förståelse till andra för då kanske jag kan få det samma tillbaka!!!

 

  

 

Nu ska jag hoppa i duschen innan mina älsklingar kommer sen blir det bara myyys!!!

 

C y A

Av Sanna Matzols - 1 oktober 2010 08:23

På topp i dag,,som en sol som gnistrar och skiner :) såå nöjd.

Har haft en vecka me kurs i självkännedom...utveckling och självförtroendebyggnad och det hjälper mig gött!

Ibland händer mirakel :)

 

Så idag e det massor att fokusera på innan jag ska hem o slappa me mina kids!!

 

ha en fin dag

 

::::BlesseD BeeE::::

 

 

::::DAGENS LÅT::::

 

 

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

LE ÅT VÄRLDEN..SÅ LER VÄRLDEN ÅT DIG

 ____________________________________

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

Kurs på jobbet!

 

 _________________________________

 

 

::::DAGENS IDOL::::

 

-MammA-

 ___________________________________

 

 

::::DAGENS BILD::::

 

  

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards