De-LunA

Alla inlägg den 8 oktober 2010

tjo

Av Sanna Matzols - 8 oktober 2010 20:49

::::TacK Å NattI NattI::::


Orkar inge mer

                          

Av Sanna Matzols - 8 oktober 2010 19:03

    

 

Vinterboar...hemma o på bloggen!


Sitter här o fryser fingrarna av mig som vanligt, fatta att det ska bli ennu kallare!! Om jag tänker på det blir jag redan förbannad för saken e klar...ja e skitsur när det e kallt. Visst det e fint och mysigt men man fryser lätt röven av sig....brrrrr jag gruvar mig! Här brinner ljusen heta för att få nån värme och det hade ju inte setat fel med ett bad....meeeeen ja har fortfarande

 inget badkar  

kanske man ska skaffa en uppblåsbar

 pool att plaska i :)

 

Som ni märker ändrar jag bloggen..Nödvändigt med förnyelse och man kommer väll till det stadiet i livet då man inser......

 

ATTT DE E DAX ATT BLI ENNU MERA BARNSLIG OCH LÄTTKLÄDD!!

 

HAHAHAHA!!!

 

Eller hur... säger som PippI jag vill inte bliva stor!!

 

_________________________________________

 

 

 

::::DAGENS LÅT::::

 


 

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::


It´s in my nature to be naugty and wild

Would you like me if I were some other than me??

 

 

::::DAGENS  MÅSTE::::

 

Njuta av livet då jag e på väg uppåt...vidare i väg

Tänk det blev bra för mig åsså tillslut ;)

 

 

::::DAGENS IDOL::::

 

 

Mina arbetskamrater som gav mig en toppen fredag!



::::DAGENS BILD::::


  


Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards