De-LunA

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Sanna Matzols - 10 oktober 2010 11:01

  


Nu jävlar ska det ske.....flytta mina grejjer!!

Av Sanna Matzols - 10 oktober 2010 08:09

::::OKTOBER HELG I DALARNA::::

 

Endast tomten e vaken :) inte kan jag sova men det är inte konstigt eftersom jag somna vi halv åtta i går. Är så trött :( och förkyld....men det e bara att muffla frukt och äta vitaminer. Ska bara chilla idag men promenad blir det-behöver röra på mig för man sitter ju hela dagarna på jobbet. Annars blir det att planera för veckan,, det ska fotograferas motioneras förådstäd

planera för kidsens ankomst!

Så det är full rulle hela veckan samt super viktig vecka på jobbet...så e jag frånvarande sover jag!



:::I ETT HUS I SKOGENS SLUT::: 


Här bor jag!! huset,, trädgård,,utsikt och närområden :) En tvåa med underbart kök och mysig planering!! trivs som fisken och det finns mycket fin skog med svamp så va mer kan man önska sig! Samt att jag hartrvliga grannar och vänner och familj runt berget :)

Det var så fint när vi var ute och gick i går.. å utsikten från källviksbacken var otrolig,,,,vilka färger och vilken himmel. Banvallen nedanför skogen var en magisk allé där det regna löv i alla färger. Där mötte vi hackspetten- vilket e tecken på lycka och välgång :)

 

 

 

 

::::DAGENS LÅT::::

 

 

 

 

_____________________________________

 

 

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

Sjömannen ber inte om medvind, han lär sig segla.

 

_______________________________________

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

Promenera i skogen :)

 

_____________________________________ 

 

::::DAGENS IDOL::::

 

 

  

Sir Charles Spencer Chaplin


 Charlie Chaplin, född 16 april 1889 i Walworth, London, död 25 december 1977 i Vevey, Schweiz, var en brittisk skådespelare, komiker och regissör. Chaplins vanligaste karaktär är "luffaren" som har svart kubb, käpp och mustasch. Chaplin började sin bana med att följa i sina föräldrars fotspår som varietéartist. Chaplins filmkarriär i USA började med en rad korta stumfilmer 1914. Han var 1919 med om att grunda filmbolaget United Artists. Han utvecklades till en av det tidiga Hollywoods stora stjärnor, som till skillnad från många andra klarade övergången från stumfilm till ljudfilm.

 

En fantastisk skådis och konstnär med ett spännande liv

Får positiva energier av att tänka och se han :)

 

 

_____________________________________

 

 

 

::::DAGENS NO:NO::::     

 

Kylan

mina fingrar värker   

 

Kan bara tänka mig när det är minusgrader

...brrr som jag sa på jobbet, det blir overall.

_________________________________________

 

::::DAGENS BILD::::

  

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards