De-LunA

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Sanna Matzols - 2 oktober 2010 17:21

Av Sanna Matzols - 2 oktober 2010 14:39

 

 

 

:::SkatE...BiO...MaT...Å GoA VänneR:::

 

 

 

Har haft en mysig förmiddag med mamma och barnen världens drag med tv-spel och sy dockkläder :) efter det drog vi till Linda och det blev ett kärleksfullt möte mellan dom små och vi babbla smink och Halloween!

Så nu blev det bio för tjejerna: Dumma Mig!

 

TRAILER

 


Här hemma blir det att chilla fota grabbarna när dom skate:ar och steka pannkakor i massor :) Självklart svänga förbi Klet och tjejerna på fik och lek!!

Sen e det en kall som väntar o mys i soffan med kidsen!! kan inte bli bättre!

Poppar gammal musik som tar mig tillbaka till 99,,,små kids..Annika och Jag på äventyr och en o en annan oförglömlig middag/grillning med goda vänner!! Så det blir lite flachback så här på dagen!!



Av Sanna Matzols - 2 oktober 2010 09:49

 

Vill ju så mycket men vet inte hur jag ska hinna!!

Sitter o myser med kidsen och planerar dagen, Mamma e på G kidsen ska leka i dag så det blir Linda o kletan sen blir det näset till kvällen tror jag.. Så nu chillar jag inför dagens äventyr!!

 

Har ju lånat en riktigt bra kamera så det blir massa fina kort på barnen i dag o själklart en massa annat!!

Så jag önskar er en fin dag...puzz

Av Sanna Matzols - 2 oktober 2010 09:15

 

::::DAGENS LÅT::::

 

 

 

 

 

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

::::LiveT GeR KärleK KärleK GeR LiV::::

 

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

Idag e det mycket på gång, mormor, lekande barn biläventyr och massa mys :)

 

 

 

::::DAGENS IDOL::::

 

 

Mina nära o kära som e långt bort eller nära.

Vid Kambodjads vita strand, eller uppe i dom norska fjordarna vid Australiens kust..ja det gäller att hålla i trådarna.

Mina nära o kära som bor i vårt avlånga rike.

från släkten i täljetrakten eller vid Salas öppna gärde ni vet att ni e ovärdeliga att ni alla har ett värde..

 

:::BlesseD BeeE:::

 

Tack ModeR JorD

 

::::DAGENS BILD::::

 

  

 

 

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards