De-LunA

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Sanna Matzols - 20 oktober 2010 18:53

::::DAGENS LÅT::::



::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

 

lev å låt leva

 

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

bli frisk

 

 

 

::::DAGENS IDOL::::


 

alvedon

 

 

::::DAGENS NO::NO::::


 

smärta i kroppen

 


 

::::DAGENS BILD::::


  

Av Sanna Matzols - 20 oktober 2010 13:16

Skulle du må bättre om du lämnade mig ensam kvar?

skulle jag få undra resten av mina dar?

 

Skulle ditt liv vara till det bättre utan mig?

skulle jag få söka och sakna bara dig?

 

Skulle dina drömmar bli verklighet genom frihet

skulle jag missa nått och kämpa för nått du redan vet?

 

Skulle du klara att leva utan mig vid din sida?

eller du stå fast och vill hjälpa mig att strida??

Av Sanna Matzols - 20 oktober 2010 08:01

E inte helt med,,,har gråtit i natt och känner mig så ledsen.

Allt känns så konstigt då människor man håller av bara försvinner, utan förvarning.

Vi andra står undrande kvar och saknar....fan i bland e det förmycket....

 

E inte riktigt med idag.....

SorrY

men jag har tillstånd..

Av Sanna Matzols - 20 oktober 2010 07:07

  

::::DAGENS LÅT::::


 ____________________________________________________

::::DAGENS VISDOMSORD::::

Jag är spelman, jag skall spela på gravöl och på dans, i sol och när skyar skymma månens skära dans. Jag vill aldrig höra råd och jag vill spela som jag vill, jag spelar för att glömma att jag själv finnes till. Jag vill inte tröska råg och jag vill inte repa lin, ty den hand som stråken skälver i skall hållas vek och fin. Ni får inte ge min bannor eller kalla mej för lat, fast jag stundom hellre hungrar än jag spelar för mat. Jag vill inte gräva jorden, jag vill inte hugga ved, jag vill drömma under häggarna till solen hon gått ned. Och i kvällens röda brand ska jag stå upp med min fiol och spela tills ert öga lyser hett som kvällens sol. Jag ska spela när ni gräva era kära ner i jord, jag ska spela hela sorgen i en visa utan ord. Och det svarta som var döden och som hälsat vid er säng, det skall forsa som en strömmande sorg från min sträng. Jag ska följa genom dalarna i höstens höga natt, och i rök från hundra milor ska jag sjunga som besatt. Och när natten böljar becksvart över skogstjärnens skum, mina basar skola ropa djupt ur mänskosjälens rum. Tre sorgens strängar har jag - den fjärde har gått av, den brast i en skälvning på den bästa vännens grav. Men ända in i döden vill jag följa er med sång - och jag vill dö och jag vill spela till uppståndelse en gång.

Go Natt TonY!


_____________________________________________________

__________________________________________________________ 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

Jobba så mycket jag kan o orkar...

E sjuk som fan...

 

______________________________________

::::DAGENS IDOL::::


Mina älskade barn Emma och Oskar!

Ser fram imot helgen med er!!

 

___________________________________________

 

::::DAGENS NO::NO::::

Att unga människor vandrar till andra sidan för tidigt!!

 

____________________________________________

 

::::DAGENS BILD::::


  

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards