De-LunA

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Sanna Matzols - 13 oktober 2010 07:22

::::BlesseD BeeE::::

Ha en fin dag!!

AAAAA inge kaffe i dag :( varför har jag inte lärt mig att handla flera paket.... seeeegt att vakna men det går framåt...

Ska dra i väg snart för ennu en dag på kontoret...hehehe

 

Efter det e det motion som gäller, springa o yoga!! För man sitter ju still hela tiden å ska mina leder palla vintern lär jag va uppvärmd :)



::::DAGENS LÅT::::

 

 

 

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

Ja e inte ok, du e inte ok, det e ok! :)

 

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

finklädd på jobbet :/

leta lägenhet :)

 

 

 

::::DAGENS IDOL::::

 

MinA KidS saknar dom såååååå

 

 

 

::::DAGENS NO::NO::::

 

Att inte ha kaffe när man ska vakna....



 

::::DAGENS BILD::::  


  

Av Sanna Matzols - 13 oktober 2010 06:56

Denna dag tillägnar jag Marcus och hans anhöringa

 då ingen kunde hindra att han var så desperat att han behövde ta sitt liv!

Att det dessutom skedde öppet på internet är sjukt och kanske vi alla ska tänka en extra gång innan vi lämnar en komentar eller "dizzar" på nätet.


Va E Ok På NäteT??

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards