De-LunA

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Sanna Matzols - 19 oktober 2010 20:36

  

Ville bara säga att jag e tacksam för dom människor jag har i mitt liv.

Nära eller långt bort,,taita eller ytliga,,olika eller lika

jag håller av er ska ni veta och finns här :)

Tack mamma Andreas Thomas Barnen, Theresorna ,,Annelie o annika o alla er andra!

::::BlesseD BeeE::::

  


Av Sanna Matzols - 19 oktober 2010 19:37

 


!RIP!

!LALLO! 

Så ses vi på andra sidan!!

Av Sanna Matzols - 19 oktober 2010 19:21

Man lär ju prova nya saker....gå i mot sina gamla invanda

 mönster,,, kompromissa och leva lite.

Man kan inte bara invänta förändringen eller att det plötsligt skulle bli annorlunda en tidigare. Man får inte bli för hemma tam,, ta för givet och bli för ego utan se till helheten och balansen.

Allt kan inte vara som det alltid har varit!

 


MyckeT VilL HA MeR

MaN FåR IntE blI BlinD AV DeT MaN AlltiD SeR

HållA GlödeN ViD LiV

VågA ProvA VågA TA NästA KliV

Av Sanna Matzols - 19 oktober 2010 18:49

  

 

När det bara lunkar på,,likt förlamning med massa upprepningar.

Samma klockslag,, samma tv program,, samma rutiner/tvångstankar,, samma njutning,, samma saker.......samma samma samma.

 

Även jag e samma,,, samma tankar,, samma aggerande,, samma stil.

Jag e lika förlamad som allt annat, med en tung suck gör jag...samma igen!

Känner i bland att jag döööör av detta lika samma som livet består av, paniken kommer när jag inser att jag ska diska resten av livet, att jag ska sova bort en tredje del av mitt liv och att jag om och om kommer få välja bort behov hela tiden för att ge plats åt samma!!

Kan förstå varför människor väljer att leva eller jobba i roller,,Gaga Madonna alla dessa skådisaro liknande, då man i sådana yrken gör allt annat en samma-lika!

Snacka om PMS depp,, men fan rastlös och vill ha lite äventyyyyyyr... fast jag e sjuk men det spelar ingen roll bara jag kickar innuti..

 

Att människor kan gå i ett helt liv utan att ändra en enda rutin,, att dom aldrig i fråga sätter meningen...syftet eller ens sina egna val. Likt maskiner spenderas deras liv å plötsligt e allt bara över och man kan ju fråga sig om människor över lag upplever sina drömmar??



Jag vill inte ångra,,, sakna,,,

eller tänka:: om jag bara hade

när jag bli gammal.

Om jag bara visste, eller varför tog jag inte chansen.

Fan 30 års krisen kryper sig på...å det e inte så att jag ser mitt liv ta slut efter 30 men då kommer andra prioriteringar..

Då vill jag ha möjlighet att satsa på några av mina drömmar,

sången,,,träningen,, djuren och karriären.

Men för att nå dit jag vill måste jag kämpa,,fixa lite delmål

och skapa dessa förutsättningar jag behöver..

Fan jag har att göra jag!!

Av Sanna Matzols - 19 oktober 2010 15:10

 

Har legat nerbäddad sedan lunch och jobbat hemma...har hög feber och halsen e knas :( nu blir det handla lite sen suzza så man e på G i morgon igen!

Här orkar man inget så det blir lite gröt till middag...mums hehehehe

Ha en fin kväll!!!  

Av Sanna Matzols - 19 oktober 2010 07:23

 

Stakars mig jag e sjuk...men ett par

 

timmar på jobbet blir det

 

 vilket fall som helst!!!

 

 

  

 

::::DAGENS LÅT::::

 

 

 

 

 

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

 

Ta för dig av livet innan livet tar tag i dig.

 

 

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

JobbA o Promenera!

 

 

 

::::DAGENS IDOL::::

 

Lina!! Jag saknar dig!

 

 

 

 

::::DAGENS NO::NO::::

 

 

SkitsnacK

 

 

 

::::DAGENS BILD::::

 

  

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards