De-LunA

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Sanna Matzols - 6 oktober 2010 18:36

 

      

Av Sanna Matzols - 6 oktober 2010 18:26

  

 

Japp BytBil...helt sant, hahaha jag o bilar   

verkstadsfolk från morgon till eftermiddan..härligt värmlänska snacket e ju bäst

så jag har skrattat idag :D så kul att prova nya saker måste jag säga å så klart e jag ju bästa av alla!!!

 

  

Av Sanna Matzols - 6 oktober 2010 07:23

Ennu en natt med störningar,,,e pigg i huvudet men det känns som om nån har suuugit i sig all min energi ur kroppen.... Igår när vi skulle sova va det dax igen

 :(  nån vandrade fram o tillbaka i vardagsrum o hall å när det började i köket fick Ante nog....medans jag var skit rädd gick han upp o tände i köket o härjade runt!!

Fyyy jag som ska vara själv här i kväll....å vandra runt me nån.... blääääää

Nu e det jobbet som gäller såå vi syns sen, ha en fin dag!!

 

::::BlesseD BeeE::::

______________________________________

_____________________________________________

__________________________________________

 

::::DAGENS LÅT::::

 

 

 

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

Du kan inte älska andra om du inte älskar dig själv

 

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

jobba o jaga spöken :)

 

 

 

::::DAGENS IDOL::::

 

 

ModerJord som ger mig kraften jag saknar....

 

 



::::DAGENS BILD::::


 

    

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards