De-LunA

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Sanna Matzols - 5 oktober 2010 21:25

  

 

Då så steg ett i håret...dock tillfälligt men det duger fint...nu blir det en het dusch med nya shampoot lite spa sysslor sen suzza!!

 

  

 

Helt slut e jag men åsså så jävla öm över allt, fan att man ska vara sjuk hela tiden. Lungerna gör ont o hostan e ett faktum.. Men det e bara att bita ihop och vara sjukis i helgen :)

 

Så GoD NattI DäR UtE

Av Sanna Matzols - 5 oktober 2010 07:09


Efter 2 dagars kurs e jag med igen...

 

Jag har haft hecken full sen i fredags om ni tycker jag har vart frånvarande!!

 men jobbet bjuder på en möjlighet o en utmaning som jag har sattsat 100% på.

Men nu börjar jag landa så nu ska jag väll ha en fritid :)

Men jag måste säga att jobbet känns så bra och jag ska sattsa allt nu!! 

_____________________________________________

 

::::DAGENS LÅT::::

 

 

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

se till det du har och inte det du har förlorat!

 

__________________________________

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

 

Jobba o träffa mamma

 

 

______________________________________

__________________________________________

 

 

::::DAGENS IDOL::::

 

 

  

Lady Lovelylocks

 

Den lilla tecknade prinsesshjälten med sina små pixis djur i håret som lever i en underbar sagovärld med mörka händelser som hon så klart löser med list o kärlek!!

______________________________________________

__________________________________________

 

 

::::DAGENS BILD::::

 

  

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards