De-LunA

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Sanna Matzols - 11 oktober 2010 19:16

Idag fick jag veta att jag är fast anställd :) så skönt för nu vet man var man hör hemma ett tag i allafall. Jag är glad över mig själv som fixat detta...nu gäller det att visa att :::JaG KaN:::här kommer jag karriär :)

:::GrattiS TilL MiG:::

 

::::KommA PÅ PlatS::::

 

Nu e jag på plats allafall till 70%...har en del att hämta hos FoF men nu har jag lite JAG känsla och mina grejjer :)   Dessutom har jag världens hetaste sovrum som jag ska njuta i snart....kommer med kort om nån dag....

Synd att man ska flytta bara...men det e jakt nu På Större...

så säg till om ni vet nått :) 

 

  



Av Sanna Matzols - 11 oktober 2010 19:09

:::HäR SkA SäljaS StufF:::

 

Min kära bloggvän QdelA gav mig en idè...nu ska det hända här ska säljas stuff :)

 

Jag har det mesta man behöver när man får barn..sängar sittvagn kläder skor saker m.m

Nått jag måste göra nått av- fixa konto på tradera tror jag minsann ;)

 

 

Av Sanna Matzols - 11 oktober 2010 07:54

Borde äta gröt...men e inte sugen...nä får bli frukt:)

sitter och myser inför avresan till jobbet

-skönt att slippa stressa!

Bara ladda batterier till dagens utmaningar!!

 Ser fram imot att se tjejerna..saknar

Av Sanna Matzols - 11 oktober 2010 07:27

______En ny vecka och nya möjligheter____

___________________________

 

Vet att detta e min vecka!!

Ska ta den med storm och bana väg för min framtid.

Kommer ha hecken full av jobb om ni tycker jag e frånvarande,,,för det blir nog inte så mycket mer denna vecka,,,då jag dessutom ha vänt upp o ner på mitt hem såå det e kartonger och kläder skor m.m att sortera kasta och fixa med!!

 

Ha en fin måndag så skrivs det i kväll!!

om inte tidigare:)

 

_________________________________________

 

::::DAGENS LÅT::::

 

 

 

 

________________________________________

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

Om du inte lär dig av dina misstag

 kanske nån annan gör det.

 

_________________________________

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

::JobbA::

plocka ordning i resten av lägenheten..

 

_______________________________________

 

::::DAGENS IDOL::::

 

 

MinA KidS

 

______________________________________

 

::::DAGENS NO::NO::::

 

Telefoner som inte ställer klockan själv.

 

_________________________________________

 

::::DAGENS BILD::::

 

  

 

Av Sanna Matzols - 11 oktober 2010 02:42

Tappa min lur i golvet i går så batteriet for ut...resultatet:

Sannas klocka ringer,,,sanna går upp o duschar,,,,sanna sätter på ytantradio ser att kl på mirco o dator säger halv 3??? hum yrrrrt det e natt

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards