De-LunA

Alla inlägg under september 2010

Av Sanna Matzols - 11 september 2010 21:38

Ok nu e det storfamilj här på Källtorpsvägen....hihihihi Ante fick en fix ide och det sluta med att vi fick 2 familje medlemmar till.... HassE -Fegis och Tage -Modig!!

Va lite skeptisk först men när jag insåg att dom bara älska mig kan man inte bli annat en kär!! Nu ligger TagE under mina bröst i tröjjan o sussar!!! hahaha


Så här ser dom ut!!


  Här har vi HassE-FegiS våran vita stjärna som gillar att goza på magen!!!



!TagE- ModiG våran lilla svarta gnagare som har flyttat in under min tröjja!!! 

Av Sanna Matzols - 11 september 2010 10:13

  

::::UnderbaR MorgoN::::

  

Vakna med ett leende på läpparna för i vår säng kröp små ungar ner och kramade mig tills jag vaknat till,, ja menar hur grymt e inte det!! Nu sitter jag här och bara tittar på dom :) tänk va dom kan växa på några veckor, det är helt sjukt va tiden går fort så det gäller att vara närvarande och att njuta nu..

Ja fyy dom åker redan i morgon :(  å jag gruvar mig redan för tomrummet! Men det ska jag inte tänka på nu utan bara ha det mysigt tillsammans och kramas massor.

 

Jag är så tacksam för allt jag har i dag,,känns inte som om det e nått mer jag behöver utan jag tackar GudarnA för mitt liv och min vardag. Allt börjar falla på plats,,kidsen, kärleken, familjen/vännerna och veckans bästa::::Mitt Nya Jobb!!

Så vad mer kan man önska??

 

 

 

  

 

 

Älskade ModeR JorD tack för allt som kommer till mig,,,lycka som sorg

Tack för allt jag lär mig .. för min familj och för mitt hem-min borg.

 

Älskade ModeR JorD tack för dina syften som drabbar mig,,, ont som gott

Tack för alla tecken jag får .. för mitt liv och alla mål jag nått.

 

Älskade ModeR JorD med din visdom så stor ... ibland blir det bättre och inte alltid som man tror :)

 

:::BlesseD BeeE:::

 

__________________________________

__________________________________________

______________________

 

  

 

Många gånger kan livet kan kännas allt för svårt

Men men tänk att tiden och styrkan kan lindra hjärtat vårt

 SÅ tänk på alla andra minnen ni fått.

 Det är först då man uppskattar litet och smått

När motgångar och olycka  i livet finns,

Plocka fram alt det fina, Jag vet att ni minns

 

Familjen är starkast och kraften så stor

Det blir alltid till det bästa,

även om man inte alltid det tror

Att vara tillsammans är en gåva likt en gyllene skatt

och efter alla utmaningar fylls livet av skratt.

Så när man glömmer och tycker allt är missär

får man inte glömma allt man har här

Familjen....

 

  

 

::::DAGENS LÅT::::

:

::::DAGENS VISDOMSORD::::

DeN StörstA GåvaN E AtT HA VarandrA AtT SlippA EnsaM i LiveT VandrA

______________________________________

  

::::DAGENS MÅSTE::::

Bara njuta av dagen,,

all kärlek och av mina älskade barn

________________________________________

::::DAGENS IDOL::::

AllA MammoR o PappoR

________________________________

::::DAGENS BILD::::

  

 

Av Sanna Matzols - 10 september 2010 23:14

  

:::JaG HaR AllT....JaG BehöveR IngE MeR:::

 

  

Jag har haft en underbar dag....super

 på jobbet...snacka med världens bästa människa...som gör mig så glad :)

 

ÅÅÅÅÅÅÅÅ

 

::::BäsT AV AllT::::

 

alldeles efter jobbet fick jag hämta mina kids!!!

Underbart, vi käka middag hemma...ja Ante..mormor och kidsen

chilla snaska och kolla IDOL...

 

Nu e allt lungt...barnen suzzar...vi ska duscha...sen bara MysA

Lite ljus,,rökelse olja och chill sen e det drömmarnas land som gäller!

 

  

::::DAGENS LÅT::::

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 Rörelse ger liv liv ger rörelse.....

 

_________________________________

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

::JobbeT::

Såå trött som jag va i morse....


________________________________

::::DAGENS IDOL::::

ROLF SLASKGÅRD SOM GJORT ALLT DETTA MÖJLIGT..PÅ ALLA VIS!


________________________________________


::::DAGENS BILD::::

  

Av Sanna Matzols - 10 september 2010 07:54

  

 

Jaha en underbar fredag e det....lite jobba

 sen kommer barnen :) love it!!

Ska bli så mysigt att rå om dom små stora sötisarna!!

Som jag längtar!!!

Så jag kan väll tänka mig att det blir tv-spel tunering,,,,film och massa kramar!

Ska bli kul att dom ska få träffa Andreas åsså,,det var ju ett tag sedan, men känner jag dom rätt så kommer det bara vara ett extra plus i kanten!

 

    

 

Nu e det jobbet som gäller sååå ... c Ya!!

 

Ha en fin dag där ute!

::::BlesseD BeeeE::::

Av Sanna Matzols - 9 september 2010 20:26

  


Chilla o sussa e det enda som gäller...e utpumpad men sååå nöjd.

Men nu e det tuffa dagar va det gäller kosten...inte mycket till övers i  energi, men 1-2 dagar så vänder det igen!! bara att stå ut nu fast man e lite frussen å trög..

 

Första dagen på nya jobbet ;) det gick kanon och jag pristerade mer mitt mål å det e ju ett plus att man trivs så bra åsså--fan va nice team vi är!!




::::DAGENS LÅT::::

::::DAGENS VISDOMSORD::::

  FLICKOR VILL:::TJEJER SKA  

:::KVINNOR DOM GÖR:::


__________________________________________________________

 ::::DAGENS MÅSTE::::


MysA AB

___________________________________________


::::DAGENS IDOL::::

FARMOR O FARFAR SOM HAR SÅN RÖRA I KÄLLAREN FÖR MIN SKULL


MINA ÄLSKADE KIDS FÖR ATT DOM BARA E UNDERBARA


MAMMA SOM BETALA MITT BUSSKORT FÖR JOBBET


OCH SÅ KLART


:::ANDREAS:::

SOM STÄLLT UPP I VÅTT Å TORT

MED STORT SOM SMÅTT!!


  



SIST MEN INTE MINST

MINA ÄLSKADE TJEJKOMPISAR SOM BARA ALLTID FINNS!

________________________________________________________

::::DAGENS BILD::::

  

Av Sanna Matzols - 9 september 2010 07:42

    


Ha en fin dag där ute,,å hoppas alla ni som förtjänar nått annat får det ni ska ha!!

 

SkiT ska ha SkiT

 

Själv har jag en dag men utmaningar,,arbete och massa trevliga arbetskamrater...

Kul med 1 första heldag på mitt nya jobb :) dessutom super vinst att få jobba med min syster :) ska bli så skojj!!

 Syns i kväll!!


::::BlesseD BeeeE::::

Av Sanna Matzols - 8 september 2010 21:17

  

Av Sanna Matzols - 8 september 2010 07:55

  

 

Go morgon!!

 

Sitter här och kikar ut i dimman som sänker sig över oss medans jag surplar mitt te och myser med tända ljus o filt! Känns som en bra dag,,, inge trött,, vitamintillskottet funkar,,jag e på topp har bara lite ont i magen. :)

Sovit som jag ska men sjuuuka drömmar har jag och det som känns rubbat e att det var dimmit där i drömmen så jag fatta inte först om jag drömde eller va vaken när jag kom upp och titta ut. hahaha

 

____________________________________________

 

 

Idag ska jag nog iväg och provjobba på ett företag i B-länge!! Det enda jag vet är att man ska boka möten o sånt till företaget...men det kan ju va skojj att prova samt att det e lite annat det en vård :) så vi får se när det bär av..

Annars blir det lugnt,,,ska göra mig hemmastadd och fixa lite inför att kidsen ska komma hit.^Å eftersom jag inte har nått här lär jag ju ordna så att dom känner sig lite hemma,,tur att man har bar hjälp av sina nära <3 för då går denna process mycket lättare!!

Motion o åter motion....ska ut snart och ta mig en joggingrunda och få fart på kropp o själ...sen blir det ennu mera träning! Dessa tuffa dagar har verkligen givit kraft så jag tänker aldrig sluta ska bara vara nyttig så länge jag lever!!!

 

Men nu blir det att fixa sig till JobB Mötet C yA!!!

 

  

 

 

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards