De-LunA

Alla inlägg under september 2010

Av Sanna Matzols - 17 september 2010 19:57

Så i morgon är det dax..då ska jag lägga min röst i komun landsting regering.

själklart e det ju  vet precis va jag ska rösta på...

Jag önskar gå från att ÖverlevA till leva och då finns det ju bara ett val!!

Av Sanna Matzols - 17 september 2010 17:48

  

Detta blev middagen :)

Av Sanna Matzols - 17 september 2010 16:43

): SjuK HelG :(

 

Efter att jag gjort bra i från mig gick jag hem då jag kräktes :( bläää het..svettig och så hängig att det var ingen ide att plåga sig, men mågra timmar blev det i allafall och det går bra och kommer bli ennu bättre!

 

  

 

E såå hängig...små febrig o tröttiz så här blir det bara mat sen sängen!

 

.....hahahaha.....

Ssäännggeenn

 

Men jag e lika bottenlös en då....bara suktar....behöver närhet o K_K finns inget som tar död på min lust inte....

Så nu ska jag sätta i gång.... CyA soon

 

:::HehehehE:::

Av Sanna Matzols - 17 september 2010 11:06

ÄlskaR frukT MassoR

___________________

 

Här på jobbet har vi frukt i mängder,,,så gissa om jag mumsar dagarna i enda!!

Just nu frossar jag plommon...så nu har jag energi kan jag lova :)

snart e det lunch :) då blir det smooty rase...namnnamn

 

  

Av Sanna Matzols - 17 september 2010 09:25

Detta ser ut o bli en kanooon dag!! Fan jag börja med att sätta en bokning en kvart efter ja börja så nu kan bara denna dag bli bättre....nice jag e såå nöjd!!

Sitter här o myser och kikar på dropparna som rinner ned längst fönstret...ser fram mot mysbyxor och sockor denna helg, å bara mysa in i Antes famn tills jag somnar sött...

 

kan det va att jag är lyckligaste kvinnan i världen!!??

 

JAPP!!! SÅ E DET!!!

 

Bara min älskade barn som fattas mig....

___________________________________________

__________________________________

_________________________________________

 

  

 

jag hoppas att jag kommer hinna med alla min vänner i helgen som önskar hitta på nått,,,men jag kan ju förvarna er alla om att det kan bli svårt då jag har hecken full.. Lär packa hem mina grejjer från Sockenvägen och städa mitt föråd...så vi får se hur mycket tid jag har över...

Men älska mig en då!!!

Av Sanna Matzols - 17 september 2010 07:33

  


Tiden kan man inte styra men i bland vill man bara stoppa den!!

Jag önskar att denna morgonen vara i evighet....skönt med morgon mys ljus kaffe lite radio o lugn o ro..

Men men i morgon så :)

om det inte blir att fotta´s da...då blir det fullt upp i helgen i allafall men det e det värt!!! El va säger du KleT??

Av Sanna Matzols - 17 september 2010 07:07

Fredag!!! jippi sen e det bara ledigt som gäller.

Denna vecka har gått sååå fort knappt så jag hängde med här!! hahaha nu e det dax att fia för jobbet.

 

Ha en fin dag!

 

::::BlesseD BeeeE::::

________________________________________

 

::::DAGENS LÅT::::

 

 

 

 

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::


”Relationship is surely the mirror

 in which you discover yourself.”

___________________________________

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

Jobba o sen bara njuta av helgen,,,packa lite ;)

 

 

 

_____________________________________

 

 

::::DAGENS IDOL::::

 

Mina älskade kids...<3

 

________________________________________

::::DAGENS BILD::::

  

Av Sanna Matzols - 16 september 2010 21:07

  



H

    U

       R

            R

               A

 

                    H

                      U

                         R

                             R

                                A 

 

Här har vi fira kalas :) men nu blir det go natt!!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards