De-LunA

Alla inlägg under september 2010

Av Sanna Matzols - 16 september 2010 20:22

  

Att inte ha blivit älskad är otur,

att inte kunna älska - det är olycka.

 

Alla behöver är att känna sig behövda och älskvärda, ensamheten är ett gift som tär sönder en sakta men säkert medans beröringen läker.

Men förgiftar du dig själv med självbestraffande ensamhet och självförakt kan ingen 

annans kärlek bota och hela ditt trasiga inre...

 


 

::::JaG E TacksaM FöR AllT JaG HaR LiveT::::

 

Att tillåta sig själv att älska och tycka om sig själv är förlösande och det är inte för en då man kan älska på

riktigt och möta nån naken utan hemligheter och mask.

Det är inte för en då man vågar låta kärleken växa vidare utan att bära en rädsla som kan förgöra den.

Den dagen då du kan acceptera dig själv o inte försöker förändra andra, den dagen ser du människor för va dom igentligen är.

Möter du då nån som får veta allt om dig och efter det fortfarande älskar dig å aldrig nånsin vänder dina svagheter i mot dig..den dagen har du hittat hem!

 

 

Av Sanna Matzols - 16 september 2010 15:37

regnet det bara öser ner...myyys förutom snart när jag ska till bussen...men fyy!!

Hoppas i alla fall att detta håller i sig så jag bara kan va inne o mysa hela helgen med gott samvete!!! Då blir det mysa Ab med Ante och ingen annat!!

dax o packa ihop för hemgång!!

Pözz pözz

Av Sanna Matzols - 16 september 2010 07:40

  


Ser allt det vackra,,,allt det goda allt det underbara!

Älskar livet och älskar MiN familj o mina vänner...ni gör min vardag!

Å utan er skulle min vardag suga!

 

Annelie!

Tack för att jag får chansen att visa va jag går för...att ha dig sig som medarbetare är underbart!

::LovE::

________________________________________

 

Av Sanna Matzols - 16 september 2010 07:11

 

För det e ingen vanlig dag.....

 

:::!!GrattiS AndreaS!!:::

 

Hoppas du får en fin dag,,så ses vi sen!!

 

Lite piggare i dag i alla fall :) somna som en bebis i går efter att ha setat å skratta AB åt facebook och dessa roliga komentarer. Tror vissa har fåt en utmaning utan dess like...hahahahaha

 

Ha en fin dag så syns vi i kväll!!

 

::::BlesseD BeeE::::

________________________________

__________________________

________________________________

 

 

::::DAGENS LÅT::::

 

 

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

Le åt världen så ler världen mot dig!!

__________________________________

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

Ta hand om födelsedags barnet :)

___________________________________

 

 

::::DAGENS IDOL::::


Roffe Slaskgård...min mest trogna läsare!!!

___________________________________

 


::::DAGENS BILD::::


  

Av Sanna Matzols - 15 september 2010 20:38

 

  

 

Tack till alla er som troget följer mina steg på livets väg!! Utan er att ventilera och inspireras med hade detta inte vart lika underbart!

 

  

 

Stort tack till mamma, Tessiluskan, Qdela, Anna o Carro mf som följer mig dagligen...love ya!!

  

:::GoD NatT o BlesseD BeeE:::

Av Sanna Matzols - 15 september 2010 20:27

Jag har inte misslyckats 100 000 gånger, jag har funnit 100 000 sätt som inte fungerar.

  

Av Sanna Matzols - 15 september 2010 19:23

::::HAHAHAHA::::

 

Nu är jag på humör vill jag lova,,,full i buz och kan inget annat en att skratta för jag e sååå trött...

En då hoppar det och drar och risken e att jag får nå ryck och bara drygar loss på Ante :) Pickipöö som de så fint heter och bara gå loss!!!

Har vart en bra dag i dag,,,även om det vart tungt på jobbet med sprängande huvudvärk och trötta ögon men så e det när det spökar som fan hela natten och dessutom stog visst fönstret på vid gavel hela natten...brrr! Det var lite kallt i morse...när jag väl kom upp ;)

  



 

 

 

"Det är viktigt att komma ihåg att det inte är det vi upplever som skapar vårt lidande — utan vår reaktion på det vi upplever.

Vår reaktion orsakas i sin tur av våra oläkta sår."

 

 



  ::::MissbrukA KaffE::::  

På jobbet har vi då kaffemaskin   

vilket kan låta bra men inte för en sån som mig!

Det finns massa att välja på och det gör jag, jag vet inte hur mycket kaffe jag har druckit men att dömma av skakningarna lär det ju va en del. Hum inte bra...jag som nästan sluta dricka kaffe dessutom. Tänk att jag aldrig kan göra lagom..ska alltid ta i så mycket va det gäller dessa "gifter" å jag vet i fan hur jag ska kunna låta bli att palta kaffe hela dagarna!? 

Av Sanna Matzols - 15 september 2010 13:39

Snacka om bergådalbana i dag....både kul o piss på jobbet...

Suck men min huvudvärk krossar min go-energi idag!! bajs....

 

Men endå sitter jag här med ett fånigt leende på läpparna och rycker lätt på axlarna  för alla dryga motgångar.

 

Suck va jag länktar hem nuuuuu :(

vill bara ut i solen,,,mysa och duscha länge. inte alls sitta här och va trevlig utan att få nått tillbaka...

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards