De-LunA

Alla inlägg under september 2010

Av Sanna Matzols - 25 september 2010 08:22

 

 

När man får sova då kan man inte sova?

 

Väckarklockan fingde ju så klart kl 7 först Antes sen min...då var det kört så det var lika bra att kliva upp och njuta av den mörka och fridfulla morgonen.

Så här sitter jag i köket med kaffe, filt och ljus lite småfrussen och förkyld. Men det e ju lördag så jag kan ju sova när jag kan   

 

___________________________________________

_____________________________________

_____________________________

 

::::DAGENS LÅT::::

 

 

 

 ::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

Sluta aldrig utveckla och vårda din själ! 


Den levande känner inte sin själ, den döde inte sin kropp.

Bättre en skrynkla i själen än ett slätstruket liv.

 _________________________________

 ______________________________________

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

 

Läsa säljteknik och IT språk...

 __________________________________________________

________________________________________________________


 

::::DAGENS IDOL::::

 

  

 

::SamanthA FoX::


Samantha Karen Fox, född 15 april 1966 i Mile End, Tower Hamlets, London, är en brittisk sångerska och före detta fotomodell. Fox blev först känd i Storbritannien när hon 16 år gammal kom tvåa i en toplessfototävling i veckotidningen The Sunday People 1983. Efter det fortsatte hon som återkommande "Page Three girl”, det vill säga toplessmodell för den brittiska dagstidningen The Suns sida tre. Fox slog 1986 igenom med singeln Touch Me (I Want Your Body). Hon har spelat in många album och toppat listorna med hits som I Surrender (To the Spirit of the Night), Naughty Girls (Need Love Too) och den Stock Aitken Waterman-producerade Nothing’s Gonna Stop Me Now. Hennes största konkurrenter var Mandy Smith och Sabrina. Fox var mycket populär, både för sin musik och för sina utvik. Hon var också gästartist i TV-programmet Solstollarna 1987 där hon framförde låtarna I Surrender och Nothing’s Gonna Stop Me Now. 2003 berättade hon i sin självbiografi att hon är lesbisk. 2004 spelade hon tillsammans med Günther in en ny version av Touch Me.

 

Min kvinliga förebild i artistvärlden som fångade min uppmärksamhet i riktigt unga år. Kunde inte ens förstå engelska men det spelade ingen roll!! Hahaha!!

Var helt såld på hennes stil,,mode texterna och det är jag en idag..

 _______________________________________

____________________________________

 

 

::::DAGENS BILD::::

  

 

Av Sanna Matzols - 23 september 2010 19:15

  

UNDERBART ME FREDAG!

 

::::DAGENS LÅT::::

 

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

Ta det du hittar annars gör nån annan det!

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

Fredag e de ju sååå de kan va mycket...

 

::::DAGENS IDOL::::


JAG SJÄLV


::::DAGENS BILD::::


  

Av Sanna Matzols - 23 september 2010 17:57

   



::::DAGENS LÅT::::

 

 

 

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

ÄLSKA GLÖMMA Å FÖRLÅTA

 

 

 

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

Ingenting

 

 

 

 

::::DAGENS IDOL::::

 

Min KetaN

http://tessiluss.blogspot.com/


Jag e inte den bästa

men jag försöker göra mitt bästa!!

 

  

 

 

::::DAGENS BILD::::

 

Fan Lina va jag saknar dig i mellanåt,,som idag på dagen när jag knata i B-länge förbi din gamla lägenhet

ja du dyker upp här o där!! Mizz Ya!

 

  

Av Sanna Matzols - 22 september 2010 20:43

Den här bilden symboliserar verkligen mig på jobbet

det e bara luren som saknas.

Sitter o läser på inför morgon dagen o känner mig laddad och peppar mig själv!


  


Dagen på jobbet har vart fantastiskt och det blev bra stämmning i dag!!

Älskar att ha mina systrar runt mig :) bäst

 

  

 

MiN BoZZ Annelie

 

  

 

Å min älskade KletaN

Av Sanna Matzols - 22 september 2010 19:39

 

 

Saknar mina älsklingar så det gör ont!

Tankar o böner till dom

 

 

 

_________________________________________

_____________________________________ 

_____________________________

 

 

::::DAGENS LÅT::::

 

 


 

 

 

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

 

Det är inte ögat som ser det är hjärtat

 

 

______________________________________

 

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

Förbereda inför jobbet.

 

 

 

 

______________________________________

_______________________________

 

 

 

::::DAGENS IDOL::::

MinA KidS

______________________________________

 

::::DAGENS BILD::::

  

Av Sanna Matzols - 21 september 2010 20:37

  

Jag har världens bästa jobb!!

Möjligheternas centrum, tillfällen att skapa kontakter med hundratals företagare varje dag..man växer man lär och blir framför allt peppad att skapa och uppnå projekt utan dess like- det e så kul!

Underbara arbetskamrater...skön miljö och älskvärt kaffe va mer kan man begära!!

_____________________________________

 

 

Av Sanna Matzols - 21 september 2010 19:24



Dagens insikt kan vara dotter till gårdagens misstag.


Du är ett resultat av din miljö. Därför ska du välja en omgivning som bäst hjälper dig till ditt mål. Analysera ditt liv genom denna insikt. Skapar din miljö din framgång eller håller den dig tillbaka?


  


Jag börjar förändras..

TänK att jag åsså kommer bli riktigt

:::VuxeN:::

Att ransaka sig ta beslut och nå mål sporrar en och ger kraft..tänk va jag lär mig..


   


Jag och Ante....en del av vår vardag där vi inte alls pratar om samma sak :) ibland e man ju bara uppe i nått o inte ens reagerar på vad den andra säger.

Man kan ju ha ett sammanhang i samtal el så kan man prata om olika saker å förstå varandra en då.

 

:::: HahahahahahA! ::::

 

JaG: En dag ska jag tärra dig tills du blir galen å våldtar mig!

AntE:: Det är kul att det går två program på rad :) så man hänger med

 

Män är från mars kvinnor från venus...men man kan förstå varandra en då..

Hahahaha! gud va det e kul!

___________________________________________

________________________________________

 

 

 

 

 

::::DAGENS LÅT::::

 

 

 

 ::::DAGENS VISDOMSORD::::


Det är ett tecken på bristfällig insikt att anklaga andra för sin olycka och sitt lidande. Den som är på väg mot den rätta insikten anklagar ingen annan än sig själv. Och den som har full insikt anklager varken andra eller sig själv.

 

_____________________________________________

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

 

Bara göra det jag ska å liite till ;)

 

 

  

 

::::DAGENS IDOL::::

 

 

 det e redan sagt tidigare idag!

 

 

  

 

::::DAGENS BILD::::

Efter detta tragiska val där jag blir orolig för svenska folkets mentala hälsa är jag uppriktigt sagt glad att jag i allafall har KungeN att representera vårt land!!

Han har i allafall lite humor och medmänsklighet!

Av Sanna Matzols - 21 september 2010 08:23

http://xecute.bloggplatsen.se/

 

kolla denna underbara kvinna!!!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards