De-LunA

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2010

Inser att jag har massor att bita i :/

Av Sanna Matzols - 24 oktober 2010 08:42

  

::::UnderbarA SöndaG:::::

Underbart att jag har en dag till med kidsen innan storstan åter har dom tillbaka! Jag har et BAJS möte där nere....nått som jag bara vill ska vara över så jag kan fortsätta fokusera på jobb o livet. Det värsta jag vet e ett gäng hobby psykologer som ska fixa ens liv!!

Hahahaha jag har klarat mig fiiint hitills

 så jag känner mig inte så behövande!!

Men men...man får sig en sväng till Stockholm i allafall :)

 

_________________________ 

___________________________________________

_________________________________

 

 

Har funderat mycket denna helg och pratat mycket med kidsen...nu e det en del att fixa inför våren...då min dotter vill flytta hem. Å DET SKA HON!

Jag skiter i va alla andra tycker, speciellt vuxna som inte kan sätta sin åsikt åt sidan för att beaka hennes önskningar....tänker inte tvinga mina kids till nått dom inte vill...finns så mycket annat dom MåstE göra hela dagarna!!

Så nu har jag en del att fixa, här kikas på lägenheter, här jobbas för lön...här fixas för skolor m.m

 

  

 

Sen kommer inget mer hända i mitt liv...INGENTING!

ska bara sitta o se dramat flyga förbi mitt liv hela tiden och jag ska bara lyssna på min inre röst och mina nära!!

Sen ska jag sitta här o njuta av livet,,lugnet  o bara åldras med värdighet..

 ___________________________________________

_________________________________________

 

Kvällen på stan blev kort o kall!!

En stunds väntan si så där 35 min innan

 krossarna flög i luften..

 Men fan va kul det va att se och jag kickar så klart :) wiiiiiiii

Kidsen va glada men det va liiiite kallt, men vi var alla nöjda efter den svängen och kidsen somna sött!!

Fan va krosssugen jag blev...va ju ett par år sen jag ens såg en på nära håll, en mindre haft nån mella benen.. hahaha

Men det vore kul att åka lite!!!

::HUM::

 

C yA!!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Matzols - 10 mars 2011 00:51

  Bloggen dör snart,,,,ny tid.... nya tankar.....nått som får mitt hjärta att banka. Jag hör.. jag ser.. jag vet.....å dax att göra nytt!!   ...

Av Sanna Matzols - 4 mars 2011 11:07

Kär i låten :D hahahaha Skönt att vara på benen o ute o springa innan solen gått ner ;) vampan har fått ljus på sin näsa och promenad med hund sällskap!!! Laddar fortfarande batterierna då jag inte e 100% frisk :( men skamden som ger sig!!! ...

Av Sanna Matzols - 3 mars 2011 20:47


wiiiiiii äventyret kommer till Dalarna :DÄlskade Lina e på G o jag ser fram i mot helgen som faaan!! Laddar upp för utgång i Borlänge å party till gryningsljus!!! Ska dyka in i garderoben och kolla va det finns där....så man kan dra nå gammalt över...

Av Sanna Matzols - 2 mars 2011 23:26

     Då jag befinner mig i trollerihatten!   Lilla jag....skrattandes med glimten i ögat med dinglande ben på "hatten" jag är en stjärna av alla stjärnor och här sitter jag och filosoferar om  ::VaD JaG SkA BlI NäR JaG BliR StoR::    ...

Av Sanna Matzols - 2 mars 2011 21:28

           

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards