De-LunA

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sanna Matzols - 23 oktober 2010 11:29



Vänta bara tills jag får tag på dig

  Thomas Matzols!!   

Av Sanna Matzols - 23 oktober 2010 11:03

  


:::friskare men fortfarande sjuk:::

Av Sanna Matzols - 23 oktober 2010 08:12

  

 

Undrar hur man ska hantera dessa ämnen?? Orolig blir man i allafall som förälder och jag minns själv va jag tyckte som ung men va gör man för att detta inte händer?

Va är rimliga konsikvenser för dessa handlingar...dax att börja tänka på det..

 

  

Av Sanna Matzols - 22 oktober 2010 11:09

Eftersom vi är sängliggandes kom det som en positiv överaskning att vi inte behövde hämta kidsen utan dom åker upp me farmor farfar...så de enda ja lär orka idag e att handla så mycke mer orkar jag inte.

Här blir det fredagsmys... gott och film me kidsen,, kuddhög o täcken massa ljus och kilo av kärlek!

 

  



Av Sanna Matzols - 22 oktober 2010 07:36

::Sitter i mörkreT::

::Med ljus..filt o myyS::


Men jag mår inge vidare så jag väntar på att växeln ska öppna så jag kan sjukanmäla mig!! Febern har fångat mig i natt och det har bidragit med sjuka drömmar o svårt att sova..men månen spökar ju med sitt sååå de e inte konstigt att man påvärkas..

 

Fyy va jag har ont i magen

 

 :( helt sjukt....influensan! Blääää

 

  

Av Sanna Matzols - 21 oktober 2010 14:15

Av Sanna Matzols - 20 oktober 2010 18:53

::::DAGENS LÅT::::



::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

 

lev å låt leva

 

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

bli frisk

 

 

 

::::DAGENS IDOL::::


 

alvedon

 

 

::::DAGENS NO::NO::::


 

smärta i kroppen

 


 

::::DAGENS BILD::::


  

Av Sanna Matzols - 20 oktober 2010 13:16

Skulle du må bättre om du lämnade mig ensam kvar?

skulle jag få undra resten av mina dar?

 

Skulle ditt liv vara till det bättre utan mig?

skulle jag få söka och sakna bara dig?

 

Skulle dina drömmar bli verklighet genom frihet

skulle jag missa nått och kämpa för nått du redan vet?

 

Skulle du klara att leva utan mig vid din sida?

eller du stå fast och vill hjälpa mig att strida??

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards