De-LunA

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sanna Matzols - 15 oktober 2010 22:11

!!!Fel programerad.....galet....tokigt!!!

Av Sanna Matzols - 15 oktober 2010 21:56

Hur fan kan du göra såå här!!!

Av Sanna Matzols - 15 oktober 2010 18:31


::::!!!!!!ViN....PlaneR LördaG?????::::

Av Sanna Matzols - 15 oktober 2010 07:18

:::::FREDAG:::::


Nu ska jag bara vila vila vila!!!

Gud så seeeeg jag eee!!!

Bara sitta o mysa på jobbet i dag da,,,

me kaffe ljus o musik!!!

::::DAGENS LÅT::::



::::DAGENS VISDOMSORD::::

Det är inget syndigt med sex,,

det är en energi som gör oss levande




::::DAGENS MÅSTE::::

NjutA DÅ HelgeN E HäR




::::DAGENS IDOL::::

Min älskling!!

 

 

 


::::DAGENS NO::NO::::

Att snön redan e i Sverige och

minusgraderna kryper sig på lite fort..

 

 

 

::::DAGENS BILD::::  



VilA InföR VargavinterN  

Av Sanna Matzols - 14 oktober 2010 16:37


::::DagaR AV JobB::::  

Swiiiich....dagarna bara flyger förbi.

Upp,,fixa,,åka,,trixa,,logga in,,mixa,,,jobba på!!


E trött nu..så det e skönt att det e fredag i morgon :)

Känns som om jag bara jobbar o sover, för så mycket mer orkar man inte

dessutom är jag hjärnskadad av allt jag måste minnas...hahahah

 

Tack till Johan på jobbet

som ställer upp som FaN på mig!!

 

Imorgon kommer det ett inlägg från jobbet så ni får se vart jag är om dagarna!!

Nu har jag frysit klart,,,ska duscha innan vi drar på lägenhetsvisning! 

C yA soon :)



Av Sanna Matzols - 14 oktober 2010 06:50

  


Någon stans på vägen tappade jag latmasken..

nån stans på vägen fick jag enorm kraft.

 

Jag vet inte när men jag vet VeM som hjälper mig på vägen..

Tack ModeR JorD för att du svarar på mina böner

Tack för alla energier som kommer till mig

BlesseD min familj och mina nära o kära

och vaka över alla själar som behöver det!!

 

:::BlesseD BeeE:::

 

  

 

  


 

 

::::DAGENS LÅT::::

 

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

 

Det du ger får du tillbaka

__________________________________

 

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

Fokus

________________________________________

 

 

 

::::DAGENS IDOL::::

 

 Mina älskade ungar som fattas mig så

____________________________________

 

 

 

::::DAGENS NO::NO::::

 

att inte vara laddad-utan sjukling!!

 __________________________________

 

::::DAGENS BILD::::

    

Av Sanna Matzols - 13 oktober 2010 07:22

::::BlesseD BeeE::::

Ha en fin dag!!

AAAAA inge kaffe i dag :( varför har jag inte lärt mig att handla flera paket.... seeeegt att vakna men det går framåt...

Ska dra i väg snart för ennu en dag på kontoret...hehehe

 

Efter det e det motion som gäller, springa o yoga!! För man sitter ju still hela tiden å ska mina leder palla vintern lär jag va uppvärmd :)



::::DAGENS LÅT::::

 

 

 

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

Ja e inte ok, du e inte ok, det e ok! :)

 

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

finklädd på jobbet :/

leta lägenhet :)

 

 

 

::::DAGENS IDOL::::

 

MinA KidS saknar dom såååååå

 

 

 

::::DAGENS NO::NO::::

 

Att inte ha kaffe när man ska vakna....



 

::::DAGENS BILD::::  


  

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards