De-LunA

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sanna Matzols - 18 oktober 2010 07:36

  

Grrrrr det ger inte med sig heller   såå ont i magen.

Känns drygt att veta att detta blir en magdag... aaaaa då e jag inte effektiv alls utan smågnällig o surig! Fan det blir fel då man måste va så trevlig i dag!!

Ångest....de e va jag får :/ skulle ju bli en toppen vecka ju, nu blir det inte riktigt så

 utan pipiga dagen e här.

Av Sanna Matzols - 18 oktober 2010 07:06

 

  

Jag e trött men kan tjäna DollaR i allafall!!!

Go morgon!!

 

Tjoo hooo- va jag inte e pigg!!

hade så svårt att suzza i natt,, vakna.. sov.. vakna sov.. så har jag krångla hela natten. Så när kl ringde va jag allt annat en redo för att gå upp..

SucK ja ja bara ladda för en ny dag....fast jag vill bara sova nuuuu...

 

____________________________________________

 

::::DAGENS LÅT::::

 

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

Om du möter nån du inte förstår,

har du säkert nått att lära av den personen.

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

 

Jobba och träna

 

 

 

::::DAGENS IDOL::::

 

JAG så klart ;)

 

 

 

::::DAGENS NO::NO::::

 

att inte kunna sova på natten :(

 

::::DAGENS BILD::::

  

EGO

Av Sanna Matzols - 17 oktober 2010 16:55

  

Av Sanna Matzols - 17 oktober 2010 15:45

  Hålla i gång......

Här har det vart full rulle....städat ...tränat... fixat,,,,jobbat... promenerat o fika hos mamma! Nu e det mat på G....en stunds lugn i köket :) Kycklinggryta!!!

Sen blir det bara chilla tills man ska suzza, ser fram imot 1 ny vecka :)

 

  

Av Sanna Matzols - 17 oktober 2010 09:17

Nu e jag redo för en ny dag :) efter lite träning får det bli en promenad innan jag mumsar morgongröten....hum...

I dag ska jag få i gång pulsen...läsa lite jobb-stuff och ladda för en ny toppen vecka, där jag ska ge järnet.

Har fett att göra hela veckan och det e drygt att de privata rör till ens veckor, men det e ju livet :)

syns sen

puzz

 

 

bilder från helgen :)  

Av Sanna Matzols - 17 oktober 2010 08:44

 

 

   ::1 TuggA::

 

Detta har vart en helg av oro,,vila å umgänge...jag e sååå trött efter fredagens spänningar och det blir bara motion och vila i dag med. Men annars har det vart sköönt,, fått en present av Ante En hårddisk :) som jag kan ha alla mina kort på!!! tack love :) det behövs.. Träffa Therese i fönstret i förbifarten på G till ett glas vin..bjöd mamma på middag i fredags o så har Dennis vart här titt som tätt :) han som dessutom skulle upp i morse för att åka till skolan :D hahahaha

 

____________________________________

______

______________________________________

 

::GRRRRRR::

 

 

Igår vaknade jag lite underligt...har

nu blivit "MärkT" hahahaha

Ante och jag sover i godan ro när han plötsligt tar en tugga av min arm!!

Jag vakna av smärtan och ser då han som har bitit ett tag i min arm och mumsar medans jag hojtar: Va fan gör du?? hahahaha han drömde att han höll på att bli dränkt och skulle rädda sig o då bet han i mig!! hehehehe!!

 

____________________________________________

 

 

::::DAGENS LÅT::::

 

 

 

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::


Don't stop!

Sluta aldrig hoppas

Sluta aldrig be

Sluta aldrig drömma

 Under kan ju ske..

 

 

   

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

VarA UtomhuS o TränA

 

 

 

  

 

 

::::DAGENS IDOL::::

 

 

MammA

 

 

  

 

 

::::DAGENS NO::NO::::

 

Att lata sig för mycket 

  

 

::::DAGENS BILD:::: 

  

Av Sanna Matzols - 16 oktober 2010 09:39

 

Känner mig ensam i dettA

____________________________

 

::::DAGENS LÅT::::

 

 

 

______________________________

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

 

Jag är inte perfekt..jag kan vara dum

o har ett starkt ego.

Men inte på bekostnad av mitt allt!!



_____________________________________________________________


::::DAGENS MÅSTE::::

 

aggera

 

 

___________________________

 

 

 

::::DAGENS IDOL::::

 

Mina kids 

 

 

 

______________________________

 

 

 

::::DAGENS NO::NO::::

 

egoism

 

 

____________________________

 

 

 

::::DAGENS BILD::::

 

        

Av Sanna Matzols - 16 oktober 2010 08:59


Då tålamodet e slut....

 

Hur löser man en infekterad situation där 2 st står o drar åt varsit håll och det som är det viktigaste sätts åt sidan?

Hur förklarar man för nån som e arg att detta inte funkar längre, för friheten har sitt pris för vissa andra? Hur når man fram??

 

Som ni märker har jag huvudet fullt o i dag har jag att bita i!!!

Tur att man e van med kompromiss tur att man jobbar med förhandling o att man har tålamod, för det känns som att det behövs i dag!!

Jag vill inte förlora det viktigaste jag har!! 


Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards