De-LunA

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sanna Matzols - 17 augusti 2010 15:51

  

Dont fuck with me, dont make me bad

Dont piss me of, dont make me sad

Av Sanna Matzols - 16 augusti 2010 16:47

  

::::DAGENS LÅT:::: 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

Du lever bara detta liv 1 gång så det är lika bra att leva det ordentligt.

::::DAGENS MÅSTE::::

Träna...skriva

::::DAGENS IDOL::::

Mina kids så klart,,,mamma och Qdela.se

::::DAGENS BILD::::  


Av Sanna Matzols - 16 augusti 2010 10:50

  

::::JaG HaR världeN i MinA:::: ::::HändeR::::

Av Sanna Matzols - 15 augusti 2010 13:00




Vilken mental och känslomässig gåva jag har fått

vilket lugn och vilken trygghet jag känner!

Bara för i dag

ska bli resten av mitt liv!


  

En fast hand,,bestämda ord....fick mig att tappa kontrollen. Nu e det inte längre jag som styr nu är det inte jag som har kontrollen. Fan jag som gillar att ha kontroll, jag som gillar att vara kartläsaren och bestämma vägen och målet..

Men en då känns det befriande och jag kan luta mig tillbaka och bara

:::GO WITH THE FLOW::: för jag känner mig trygg.

 

Dessutom ligger det i min natur att hitta vilse när jag har kartan och ja tenderar att manipulera livets kompass om och om..men denna gången går det inte, för jag stöter på motstånd. Gudarna har underliga sätt för att förändra en situation men oftast förstår man deras syfte ganska snart och man ser meningen med förändringarna som sker i livet.. Å eftersom jag har uppfattat mitt livs syfte som något oklart känns det skönt när man landar och inser att jag är här för att jag HaR ett syfte och att det kanske inte stämde med det jag hade tänkt mig..men va gör det- det ska inte vara min vilja utan :::ModeR JorD:s::: vilja som ska styra.

Tänk hur mycket jag har förnekat...puttat bort och bara gått vidare hela tiden utan att tänka på den gyllene regeln :::DeT KommeR TillbakA:::

Å visst är det smärtsamt många gånger att se sin skapelse där den förgörande effekten av mitt handlande så många gånger krossat andras liv och visst är det smärtsamt att behöva ge vika, att be om ursäkt och visa sig skör.


  

 St. Nils kloster


Men det är ju så att om jag hade lämnat min impulsivitet åt sidan,,haft lite ro till meditation hade jag kanske hört mitt hjärtas röst och sett tecknen från gudafolket.

Men om man inte hör och ser hur ska man då kunna handla rätt? Om man inte orkar och kan hur ska man då kunna skapa det som det är menat att man ska göra?

 

  

 

Det är smärtsamt att lära sig i bland

men nu ska jag aldrig neka mitt hjärtas röst!

Av Sanna Matzols - 15 augusti 2010 06:45

  


::::GoD MorgoN VärldeN::::

Har ärligt sovit som en kratta i natt   så här har jag legat o kollat på Pirates 2, Walk the line och blood in blood out.. Nu är det mycket som snurrar i huvudet så att jag vaknar av mina drömmar hela tiden. Saknaden efter kidsen gör det inte nå lättare så det kommer nog bli en trött och sömning söndag.

 

  

 

::::DAGENS LÅT::::

 

 

 

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

 

Lyssna till ditt hjärtas röst, det är ett ärligt svar som alltid ger tröst...

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

Chilla o sova!

 

 

::::DAGENS IDOL::::


Mina älskade kids


 

::::DAGENS BILD::::


  

Av Sanna Matzols - 14 augusti 2010 22:26

  

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards