De-LunA

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sanna Matzols - 25 augusti 2010 14:29

  


Känns så skönt att bara spyy ur sig....nu mår jag som en sessa igen!!

Ibland e man bara på topp!!! Å det kan va skönt att bli lite provoserad så man får ur sig all bajs!!


Av Sanna Matzols - 25 augusti 2010 13:57

Synd för dig att jag har AllT du vill ha,

synd för dig att du har gjort ditt,,nu kan du dra.

 

Stackars dig som feg och mörkrädd är,

passa dig så att jag inte står "DäR"

 

Se dig omkring, tycker du att du har tur?

Ge fan i att snacka eller göra mig sur .

 

Jag tänkte va snäll och förstående med ro

så beteer du dig plötslig som en jävla ko..

 

Du känner mig inte vet inte alls vem jag är

men nu vet jag att du e ett jävla sär!

 

Tänk på att jag kan vara ett svin

dessutom med het röv och ett vackert flin.

 

Så nästa gång hoppas jag att du e snäll

annars åker du på en fet smäll.

 

  

 

Av Sanna Matzols - 25 augusti 2010 13:03

 


Blir så förundrad över människor fulla av avund och förakt mot en människa dom inte ens känner?? Slutar aldrig bli förvånad över hur sjuka människor är när dom lägger ner energi på en sån som mig...som faktiskt inte bryr mig!!! Hahaha!!

All publisitet är bra publisitet-även den negativa!! 

Att kliva in i ett rum..fullt av små fittor som snackar skit..va fan tror ni att jag e dum eller...jag känner,,jag märker men det jag inte fattar är: Vad e problemet??

Om ni vet sååå mycket om mig så vet ni också att jag kan va jävligt elak och det finns ju inte nån anledning att vara trevlig mot er uppenbarligen... and you know what.....

Det tänker jag inte heller!! Tillbaka kaka-kommer smaka!!

 

  

So go and fuck your self!!!

Av Sanna Matzols - 25 augusti 2010 09:06

Av Sanna Matzols - 25 augusti 2010 09:02

  


Go morgon på er,,,ennu en dag av ärenden men belöningen blir en underbar lunch...

Har massa planer för dagen,,,barnvakt,,svampplockning och chill...så vi syns i kväll! 

Av Sanna Matzols - 24 augusti 2010 18:41


Hörde nått om att jag skulle sluta röka...eller hur!!!

Av Sanna Matzols - 24 augusti 2010 17:55


Freedom comes

 when you learn to let go

”Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending.”

::::DAGENS LÅT::::



 ::::DAGENS VISDOMSORD::::

”The mind asks the questions; the heart has the answers."

”If we don't learn easy lessons, they get harder."


::::DAGENS MÅSTE::::

Borde vila men har ::MassoR:: att göra

 

::::DAGENS IDOL::::

Mina vänner som ställer upp för mig!

Å mina älskade  barn som jag saknar mer en någonsin.

::::DAGENS BILD::::

  

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards