De-LunA

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sanna Matzols - 31 augusti 2010 10:35

Livet och dess handlingar...

------------------------------

 

I min sorg och förtvivlan igår dök funderingarna upp,klart likt en spegel kunde jag se mina handlingar och konsikvenser slå tillbaka i en helt annan skepnad.

Att jag fortfarande inte har slutats att förvånas över andras handlingar är för att man så lätt glömmer i vardagen vilken kraft handlingar har för att påvärka ens liv.

Man får kanske en insikt om sina konsikvenser men det e inte för en någon annans handling o konsikvens visar sig som man själv inser...att jag är en del av det jag med.

 

Och för mig stog det klart igår  -igen..hahaha 

att de jag gör får jag tillbaka gånger 3 och det smärtsamma och blödande insikterna kommer att förändra mitt liv.  Så Tack!

Man kan ju gemföra livet med ett spindelnät, nätet som förenar oss som människor och som binder oss samman. Jag kan inte sätta en tråd i gugning  utan att hela nätet drabbas av vibrationer så vad jag en gör eller ger srålar dessa vibrationer ut i trädarna och påvärkar andras handlingar..

 

  

Ur min tarotlek...

-----------------------------------------------

 

Å jag måste säga att i går blev jag rädd, igår höll en mardröm på att bli sann. Allt det jag har hoppats på och drömt om höll på att bli en annans dröm. Som ett slag i ansiktet står jag där och ser hur allt bara rinner mig ur händerna och hur jag en vrider och vänder på det kan ja inte göra nått åt det,, detta ligger i :::ModeR::JorD´s::: händer och jag vet att vågen måste väga jämt för rättvisan. Å jag har inte vart riktigt rättvis alla gånger och det kommer mig till mötes nu..men jag tar det även om det känns grymt och smärtsamt. Så när jag i går innan ja skulle sova spådde mig fick jag mycket riktigt kortet the web, å tårarna rann lika länge som jag spådde, för jag vet att jag måste förändra mitt sätt att leva...handla...å tänka.

Visst e jag hjälpsam..snäll och klok- men jag vet att jag behöver se mina handlingar i ett större perspektiv när jag får min panik eller blir skrämd av det perfekta. Jag vet att jag måste släppa in de människor jag älskar på djupet, att försöka känna tillit och att inte överge dom som behöver mig! Att ge det jag själv vill ha....i alla lägen!!

 

  

 

I varma armar och kärlekens tröst

känner jag värme i mitt bröst.

----------------------------------------------------------

 

Efter massa sömn och drömmar vaknade jag upp fylld av en ny känsla och ett helt annat sinne..Jag vet ju varför jag e här och jag vet va jag har för syfte. Min trygghet i mig själv som kvinna och oro över va jag kan ge är förändrad,

jag är inte orolig utan bara trygg!

Nu vet jag hur min framtid ska se ut och jag har tillit och tänker ta ansvar för min vågskål och göra det som är rätt.

Så kan jag bara be till gudafolket att dom hör mina böner!

 

  

Av Sanna Matzols - 30 augusti 2010 23:35


Go natt UniversuM!!!

 Å alla inom o bortom det.. mina barn min familj å mina vänner! <3

Av Sanna Matzols - 30 augusti 2010 23:16

  

For my lady...LinA<3 saknad

Till MiN BästA VäN-

som förstår mig som hallon :)

Av Sanna Matzols - 30 augusti 2010 22:50


Det blir så att man får det man gett...ibland gör det ont å rädslan äter upp en!

Men jag vet att jag är värld DE MiRAKLET jag e menad att få och det ska ingen anan ta ifrån mig.... '

ÅÅÅÅ nej!!! Det e mitt!!

Av Sanna Matzols - 30 augusti 2010 21:41

 

     

 

 

De finns gånger då jag också har tappat fattningen, när jag inte vet vad jag ska ta mig till eller hur jag ska förändra situationen. Visst har man många gånger kännt sig desperat och att man fått ideer som vart grymma,, men där ifrån till att skapa ett helvette för många andra genom att använda sig av det mest heliga är heeeelt sjukt.

Visst har jag trampat andra på tårna skyddat mig på ful vis och använt mig av hemska hantvärk ....ja har skrattat...grymt strött salt i såren..å skrämts massor.

 

Ibland för att vinna ibland för att försvinna!

Som om jag bara behövde flyyyy!

Men det tänker jag inte nå mer....inte tänker jag ta skit ch inte ska någon litten fitta få förstöra mitt liv!

 

inge shit me mig

 

  

Av Sanna Matzols - 30 augusti 2010 21:09

  

::::FörbannaD::::

Hur fan kan man ljuga om nått så allvarligt?

Hur kan man bedra den man säger betyder "SÅ" mycket?

Hur e man igentligen snäll? När man e så elak?


  

 

Det är tur att jag har mina vänner nu som stöttar mig i detta och visst  de man gör får får man tillbaka i samma mynt......men detta e grymt!!

 

Min KleT....  tack för dina interligenta drag...LovE Ya

 

o SysteR med ditt känslomässiga stöd...BlesseD SisteR

Av Sanna Matzols - 30 augusti 2010 19:05

Av Sanna Matzols - 30 augusti 2010 18:57

Ränsa min väska och packade upp de lilla min väska bar och i där hitta jag min dotters simpuffar och tårarna börja rinna, de va ju ett par veckor sen jag och barnen träffades :( Å jag saknar dom allt mer.. Jag tappar mitt dagliga syfte utan dom och känner mig överflödig och tom, inget e riktigt riktigt.

Men snart ska jag ringa å puzza på dom,,,massor ;)

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards