De-LunA

Alla inlägg under juni 2010

Av Sanna Matzols - 29 juni 2010 17:37

Jaha så hitta jag min drömuybildning å så e den så fruktansvärt dyr..fan   

95000:- som hittat...NoT

Av Sanna Matzols - 29 juni 2010 16:24

    :::KickDRrinK:::                     :::ReningSDrinK:::            

1 st rödgrape-pressad                     1st morot

2st apelsiner-pressad                 lite riven ingefära 

1dl mangobitar-frysta                     1st äpple

1/2 lime-pressad

1 nypa kanel

1dl vanilj lättyougurt


Mina favvodrinkar som funkar bra för nyladdning!

:::KickdrinkeN::: är perfekt att byta ut måltid med exempelvis under diet eller reningskur för du får i dig näring sam att den e mättande.

:::ReningsdrinkeN::: rensar kroppen på de flästa gifter man får i sig toppen för att driva bort ex alkoholen dagen efter festen men är även mycket effektiv då man e förkyld!

Av Sanna Matzols - 29 juni 2010 15:23

Inser att jag dimmar in i gamla mönster hela tiden men det e ju inte så konstigt när man inte vet annat. Så nu ska jag sätta mig ner och göra en "Tankekarta" om hur jag ska nå mina nya höjder!! Jag vill ju fortsätta att utvecklas så och våga göra sånt jag inte törs.


Men först å främst ska jag starta upp min reningskur på 20 dagar.

Det är drinkar man dricker 6 gånger om dagen.

återkommer med resepten :)


 

Av Sanna Matzols - 29 juni 2010 11:49

 


:::FrustrerandE::: 

:::FebeR DennA FinA DaG :::

Go morgon!

Ja här sitter jag med mina vitamin och jouice glas och tycker att jag borde må bra men jag har hög feber och tjock hals. Så jag har ingen ork att göra nått om jag ska vara ärlig..men jag vill göra.

Så det blir vila och göra pappers jobb och annat man kan göra sittandes.

Ha en fin dag!


::::DAGENS LÅT::::



::::DAGENS VISDOMSORD::::


Dina ögon är blinda och dina öron har locket på så det viktigaste besluten kan inte tas igenom vad du ser eller hör utan enbart genom vad du känner!

::::DAGENS MÅSTE::::


Syssla med lugna aktiviteter,


::::DAGENS IDOL::::


Mina svärföräldrar som gav oss en underbar midsommar!

::::DAGENS BILD::::

 

Av Sanna Matzols - 28 juni 2010 19:53

  ::::SjuklinG::::  

Jo det e ju kul att mitt imunförsvar tydligen tagit semester, Jag som har gjort allt för att bygga upp det med mina vitaminer..ginseng och frukt och grönt endå så brinner min hals.

Men den partyfyllda helgen gjorde helt klart sitt, man börjar bli för gammal för 2 dagars party med lite sömn.. men kul vart det!!

Så nu e det bara att sussa så man kan ta sig ann morgondagen!!


:::NattI NattI:::

Av Sanna Matzols - 28 juni 2010 15:27

 

:::MidsommaR:::

Underbar helg på fädbovallen där ljuset aldrig mörknar och djurlivet och gemensakpaen dominerar. Omgiven av skog och äng vandrade jag runt och njöt av denna förgyllda plats där tiden har stått still sedan bönder och jäntor drev sina djur där uppe på heltid sommrarna långa!! Kvällarna fylldes med skratt och prat tills klockan nådde småtimmarna och mellan goda middagar och brännbollstunering och annat bus var det skönt att bara få va, speciellt med mina älskade barn som jag har saknat så..Tyvärr var inte mamma med då hade det varit fullkomligt, men det går fler tåg. 


Kort och gott en super helg!


 

Av Sanna Matzols - 24 juni 2010 14:26

   

Av Sanna Matzols - 24 juni 2010 09:31

Nu känner jag mig stressad och endå e jag så seg! Håller på och packar i och packar upp som vanligt men det e väll nån sjukt tvång jag lider av inför resa!

Ska i allafall inte sitta här hela dagen så....


 

:::GlaD SommaR:::

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards