De-LunA

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Sanna Matzols - 18 juni 2010 23:10

  !:::::UnderbarT:::::!

Jag kan nog inte säga att jag medvetet sen min barndom ansett mig stå för monarkin, men idag vet jag att det är precis det jag gör! Mina tankar och mina timmar fylls av denna stora dag och jag kan med hela mitt hjärta säga att jag är stolt över vår kungafamilj! Jag minns hur jag som liten satt framför tv:n många gånger och lyssnade på Viktoria och det känns tryggt att veta att hon en dag ska representeram och kungligt regera vårat land!!


::LyckA Till MeD KärlekeN å LiveT ::


 

En underbar dag med fokus och lungn trots tomheten från barnen tur att min sjukling till man så småningom kom på fötterna igen och det har vart vår dag-i kärlekens anda!

När åskdundret brakade loss dagen innan vår Kronprinsessas bröllop gick min tanke till henne och vad hon syssla med och tänkte på just då? Men lika snabbt som det kom stillade det sig och ett vackert kvällsväder blommade upp. Så jag o älsklingen begav oss in mot staden på en långpromenad genom Kunsträdgården sen vidare bort till Odenplan där livet pågick som vanligt fast med ett dussin avspärrade gator, massor av poliser och helikoptrar som nästan fick en att känna sig förföljd.

 

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards