De-LunA

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Sanna Matzols - 10 juni 2010 17:44


Nu ska min älskade Mona åka bort...enda till Iran!! så jag o Emma ska gå och säga hej då nu!!! Hoppas månaden går fort!!!  

Av Sanna Matzols - 10 juni 2010 16:33

::TomT::

 


Gick o lämna ett brev men när jag kom hem insåg jag att jag hade lämnat det viktiga innehållet hemma på bordet!!!  Som gjord för att göra så lite som möjligt tydligen....  

Av Sanna Matzols - 10 juni 2010 15:24


:::TvättA StädA DiskA:::

  StädA StädA StädA tror fan jag har fastnat hehehe....


Av Sanna Matzols - 10 juni 2010 12:07

Jag känner mig så tacksam för mitt liv och så nöjd med allt jag åstakommer, lär mig och upplever. Det finns så mycket jag har missat i mitt vakum under många år och jag är så glad att jag vågat göra förändringar!! Det gäller ju att ta vara på de ögonblick som kommer till en och att man inte är rädd för att våga välja nått nytt, nått annat.


 


Har skrivit lite i dag och har kommit till en situation som är en knepig fråga.

Ska man alltid tala sanning tro?? Hur ska man göra det utan att klä av en annan människa??Även om alla e utbytta med andra namn vet jag ju hur tjuriga vissa Dalafolk kan vara och dessutom ibland så självupptagna att de tror att alla känner till deras personligheter... Men jag har fått lite hjälp hur jag ska betee mig i allafall!


Men något lite roligare, kanske jag har hittat nått som hjälper mig att publisera min bok   vilket känns bra. Men vi får se...svaret kommer nästa vecka!!!


                 


:::LiveT E SoM 1 SkådespelerI:::

Känns som jag e så upptagen.....av :::AllT o IngentinG:::

Å ibland glömmer jag bara bort att leva som om jag har all tid i världen, men ingen har hur mycket tid som helst. Det finns så mycket jag vill så Nu är det bäst att sätta igång!!!


:::SynS SeN:::

Av Sanna Matzols - 10 juni 2010 11:51

 


::: SoleN LyseR BakoM MolneN:::

Äntligen har det kommit lite regn, känns skönt för nu e det frisk luft i min atmosfär.. Å äntligen ska mamma komma, om några timmar e hon här!!

Det ska bli skönt med hennes sällskap så jag kan babbla ihjäl mig  

Jag ser fram imot att få visa henne vårt hem vårt område och vårt liv..


::::DAGENS LÅT::::


::::DAGENS VISDOMSORD::::

Bakom regnmolnen lyser alltid solen!


  

::::DAGENS MÅSTE::::

Njuta av mamma och svärmors sällskap!


  

::::DAGENS IDOL::::

Mina barn!


  

::::DAGENS BILD::::

 

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards