De-LunA

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Sanna Matzols - 14 juni 2010 22:00

Har slitit på kolonin med älsklingen å e redo för att krypa ner o sussa återigen e jag helt slut men det har jag ju vart hela dagen.


Saknar mina små massor, går här o sjunger på deras avslutningssånger och längtar efter en kram av dom. Skönt att få höra Emmas röst i allafall och pussa go natt i luren!! Ska krama hennes kudde nu!


:::GoD NaTT:::

Av Sanna Matzols - 14 juni 2010 17:43

:::JaG SaknaR DoM:::

   

Det blir fruktansvärt tomt utan dom, men jag känner att kropp och själ behöver lite vila. Nu finns det tid till ::MammA:: saker men framför allt, nu hinner jag och Thomas värkligen prata om de saker som inte funkar så bra och de rutiner vi behöver jobba mer på vilket känns skönt så man e på samma nivå vad det gäller trots och barnens utveckling!!


Sitter och väntar på min karl nu, så vi får äta och mysa lite innan vi sticker till kolonin för mer jobb. Det e ju en del vi har kvar att göra men nu e tältet på plats och trädgården börjar komma fram ur all ::ÄnG:: som fått växa där i 2 år.

Å fortfarande inget ::LiK:: men trodde det var nära igår då jag grävde upp massa plastsäck-delar.. men det var min granne som var skyldig, hon hade lagt det som skydd mot ogräs. Gissa om vi skratta när jag berätta om min misstanke. Och hon sa att hon i allafall inte skulle vara skyldig.om jag hittade nått!!  

Av Sanna Matzols - 14 juni 2010 14:58

Shit va skumt väder, mulet men så otroligt kvavt o varmt   känner mig helt mör efter

träning, powerwalken och ärenden.

Det positiva med de hela e att jag e mycket piggare nu och kommer deffenitivt orka gräva hela kvällen!!


  

Men nu sitter jag här med min mango jouice och laddar upp för matlagning! TalaliiWok blir det, frächt, lätt och nyttigt- ska bli mig ett nöjje att överaska Thomas för jag veta att han kommer gilla det :)


 

Av Sanna Matzols - 14 juni 2010 10:47

Fyyy va trött jag e idag fast jag somna tidigt, kanske lite låg för min ensamhet just nu... Tänker på barnen hela tiden och det ska bli skönt att vara lite okuperad i veckan så jag inte saknar ihjäl mig. Nej nu blir det att fixa sig.. ska i väg och posta betyg till nya skolan o lite annat!!

Syns sen!!


 


::::DAGENS LÅT::::

    

::::DAGENS VISDOMSORD::::

vackert!? ligger i betraktarens ögon



        

::::DAGENS MÅSTE::::

Praktiska saker...


       

::::DAGENS IDOL::::

Mina älskade KidS


      

::::DAGENS BILD::::


 

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards