De-LunA

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Sanna Matzols - 23 juni 2010 17:43

 


Å jag e helt slut! Men snart kommer mannen så vi kan käka lite..behöver ny energi. Har huvudvärk som fan lär ha druckit alldeles för lite men Så brun jag blir da :)


En kväll med chill och packa då det bär av till Dalarna för midsommarfirande i morgon :/ men det ska bli underbart att träffa kidsen och inget går upp mot en helg uppe på fäbodarna.


 

Brindberg "fäboden"

Svårt att fatta att det kan se ut så där nu när sommarn e här!!

Av Sanna Matzols - 23 juni 2010 09:24

:::SaknaD:::


Det finns människor som man saknar i sitt liv å som jag tänker på i bland, men tiden drar en i sär och händelser klipper band. Så i dag ska jag vara kärleksfull mot dem jag älskar för man vet inte vart livet för en och om man ses igen

Kärlek till alla er där ute som inte finns i min vardag!! :LovE:


            


Vilken träningsvärk jag har i benen idag,, oj oj men det e bara att fortsätta.

Ska snart lägga mig i solen medans jag tvättar :) typ 25 grader här redan så jag e så nöjd!!


  

::::DAGENS LÅT::::


::::DAGENS VISDOMSORD::::

Att ge kärlek är att få kärlek!


  

::::DAGENS MÅSTE::::

Massor


  

::::DAGENS IDOL::::

Mamma så klart..


  

::::DAGENS BILD::::

 

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards