De-LunA

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Sanna Matzols - 7 juni 2010 20:10

  :::TröttiS:::  

Energin tog slut och jag e färdig såå snart ska jag :::NuzzA::: ner. Känner behov av att vara utvilad o pigg till i morgon då jag ska ha :::BrY MiG om MiG SjälV TimmaR::: så jag e på topp... Känns som mina bryn lever ett eget liv efter alla soltimmar, som om håret blir en risbuske av brist på :::BrY SiG::: och musklerna behöver lite träningsstryk...så man e fin till fotograferingen!   


 


Så e det ju boken!!


Skavsår på fingrarna e på G och hjärnan jobbar hårt, men det är ju skönt att jag har kommit igång för nu tänker jag inte ge mig!!

Men problemet är att jag har två igång samtidigt å jag kom på mig själv här om dagen hur jag skrev ett stycke i fel bok när jag var trött, men det e ju det som e soft med dator

.....Klipp ut....Klistra in.....

Av Sanna Matzols - 7 juni 2010 16:24

::::FixA::::

Trodde lite i morse att loppet var kört, att jag skulle fastna i

":::sjuka barn träsket:::" bli liggande i en hög stirrandes på 1 film jag sett tusen gånger och bara såsa runt i mjukisdressen. Visseligen går jag i min mjukisdress men det blev allt annat en stirra idag, jag har fått så mycket gjort att jag är stolt över mig själv!! Känns som inget kan få stopp på min energi och jag ska fortsätta så för här e det mycket att ta i tu med och jag vill inte bara slösa bort min energi nu när jag fått den tillbaka, utan fortsätta göra nytta!

:::BrB:::

Av Sanna Matzols - 7 juni 2010 08:37

 


:::MagkatarR:::

!JÄVLA MAGE!

Så trött på att ha ont,,ha en mage utan balans och att känna sig som en fylld gris.

Nått som jag vet idag är att jag får skylla mig själv!! För jag kan inte sköta mig och notan blir :::NödslakT::: om jag inte passar mig   


Tur att det e ::HemmA OffieS:: idag! Boka om fotografering, pension, myndigheter 123,kids-stuff, maila och snacka jooobbb! Å sen baka ner mig och sussa en stund  min nya grejj power 15 min på lunch..för att sen träna lite minsann-dans o styrka!! Tänker magen bråka med mig kommer jag bråka tillbaka!!

Av Sanna Matzols - 7 juni 2010 08:07

 

:::VaknA SoM 1 SvulleN GriS:::

Älskade morgon!! Så mysigt,,fåglar..sol,,kaffe och morgonradio!!


Det e ju såå att jag har en hemlis, nått som väldigt få vet om mig och det e att jag flera timmar om dagen lyssnar på P1  men det e ju så att jag hatar att lyssna på dessa babbelkanaler med med massa reklam, där man aldrig lär sig nått utan får endast huvudet fullt av skvaller o annat bajs. Nej P1 det e grejjer det, nyheter från hela världen, kultur,miljö och politik b.l mycket givande!


                      

:::MåndaG:::

Denna dag har alltid vart en svaghet för mig, paniken brukade komma redan sön morgon, men här nere i ::StockholM:: eftersom vi börjar våran vecka med sovmorgon  kidsen börjar ju inte för en kl 09,50.

Så bra grejj, man slipper helt enkelt morgon stress och det blir en fin start på veckan. Vilket förändrar hela min tillvaro då jag sällan känner press inför den nya veckan utan har mer koll på min vardag och veckans alla stunder!!

                     

::::DAGENS LÅT::::


                     

::::DAGENS VISDOMSORD::::

Du kan inte älska nån annan om du inte älskar dig själv.



                       

::::DAGENS MÅSTE::::

Pensionssparande,,ringa samtal,, vara gullig!!



                       


::::DAGENS IDOL::::

Alla arbetsmyror i Sverige!!



                     

::::DAGENS BILD::::

 

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards