De-LunA

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Sanna Matzols - 8 juni 2010 22:24

 


  :::NoT NoW::: 

Helt off,,men visst skiner jag som 1 ::::PuzzYLagO:::: något kort stubin med sikte på sängen. Känner även att jag själv värkar vara nån okänd typ av varelse som sitter här med ena datorn som skriker ut :::RoasT på BernS::: medans jag med den andra datorn har kladdat ner ett kapitel på min bok.. men jag märker att jag nu inte e nå bättre en mina små :::RymdvarelseR::: utan kladdet blev blev mer talspråk med en klick ööö, då ba och annat skit. Hehehe det e ju bara att inse att man e slut som artist för i dag, (så e man inte det ;pppPPppp) att hjärnan gått för het och att jag inte har nå vettigt att erbjuda mer en mina sliriga ord utan innehåll här på bloggen!!


 


  


Men kortfattat om denna dag skulle jag kunna säga,,, StatuS K... men det e ju bäst att se den nya dagen i morgon på bättre sätt= StressA..KrustånG..TårtkalaS och sen e det


:::!!!SooommaR LoooV!!!:::

Fy fan va det känns bra!!!

Efter skolavslutningen ska jag göra ennu MindrE en jag har GjorT


  

  ::D.V.S::  

IntE MyckeT

Av Sanna Matzols - 8 juni 2010 12:51

:::TänkeR på BarneN:::


Tiden tickar allt snabbare, livet fylls av fler måsten..samtidigt som människan gör allt för att livet ska bli enklare får vi allt mer att göra...min oro finns för alla våra barn vad lär vi dom? Hur kommer dom uppfatta sitt vuxet liv? Hinner vi lära dom att bli bra medmänniskor och ser mer en tid, pengar  o bnp? Ibland känns det som de yngre generationerna sakta försvinner i från oss deras individualitet och drömmar krossas av anpassning och ett livets schema som e likt AllA andras.


Var det bättre förr??


Finns det nån tid för barnen?


Hinner dom lära sig de nödvändigheter

som behövs för ett bra liv?


 


Upplever barn allt mer avstängda, stressade och saknar angagemang!

Vad händer med våra barn?


                  


::::DAGENS LÅT::::


  

::::DAGENS VISDOMSORD::::

Älska din nästa lika mycket som dig själv.


  

::::DAGENS MÅSTE::::

Se till det viktiga här i livet.


  

::::DAGENS IDOL::::

Alla barnen!


  

::::DAGENS BILD::::

 

Av Sanna Matzols - 8 juni 2010 10:02

 

::::DaG av RörelsE::::

Ny dag o livet e så härligt!

Barnen e piggare o förhoppningsvis kan vi fira skolavslutning i morgon!


Känner att denna dag kommer vara PÅFRESTANDE då mina barn styrs av en egen kraft, som om dom är av en annan sort-rymdvarelser! Dom lever i sin kokong av nötskal o strumpor o massa damm o när jag ber dessa rymdvarelser att röjja upp i sin kokong stirrar dom på mig o svarar på nått konstigt språk som låter typ::öhöö määä ååååå! Vet inte riktigt men jag försöker med lugn mamma stil förklara att alla måste hjälpa till och visar genom att själv vara ett gott föredömme o plocka upp MinA saker, eftersom det sägs att barn gör va man gör!

Men inte mina!!!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards