De-LunA

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Sanna Matzols - 22 juni 2010 21:54

:::1 DaG I SoleN:::

 


Hela dagen har jag vart ute :) så nice och tro mig det känns i kropp och själ!

Har rensat planterat fejjat och stått i så nu har jag värk från topp till tå, men det ger så fina muskler kan jag lova. Dessutom har jag fått massa färg och känner mig riktigt mysig då jag inte direkt lyser ::GlaM:: utan snarare skit o svett.. Så nu blir det fixa sig med mini spa så jag kan krypa ner och kolla filmen Farsan och mumsa glass!


   

:::MorgonDageN FullspeckaD:::

Japp, tappade visst bort en hel dag så i morgon e det massor för mig att göra innan resan går mot Dalarna.

Tvätt,städ och packa! Sen fixa naglar och hår springa lite ärenden,,vattna kolonin osv. Hahahaha kanske inte va såå mycket :)


:::LitE BildeR FråN KoloniN:::

  potatis..lök..jordgubbar ååå en del ogräs vill jag lova....   Min polare ::GigantO:: typ en halv dm ja fan 1 dm när hon sträcker på sig..   Min örta gård!


::::BildeR FråN VeckaN::::

          Fick finbesök bara si så där!!

Av Sanna Matzols - 22 juni 2010 10:50


::::DAGENS LÅT::::



                

::::DAGENS VISDOMSORD::::


Vi ska använda det förflutna som en språngbräda,

inte som en soffa.


              

::::DAGENS MÅSTE::::

Bara vara...


                    

::::DAGENS IDOL::::

Alla som vågar att IntE vara som alla andra...


                  

::::DAGENS BILD::::

 

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards