De-LunA

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Sanna Matzols - 3 juni 2010 18:41

  ::::GrattiS ÄlsklinG::::

Som har fixat skolan, du e ju såå duktig!!

Nu så har du framtiden under dina fötter!!


:::HurrA HurrA:::

Av Sanna Matzols - 3 juni 2010 18:30

Tog en skön promenad till kolonin med familjen, vattna och plocka blommor!!

Så skönt att bara vara jag!


 

Av Sanna Matzols - 3 juni 2010 12:32

Avund och vrede förkortar livet och bekymmer gör dig gammal i förtid...

Sitter här o frossar i musik med kaffe koppen som sällskap, har dansat tränat och mår nu väldigt gott! Fick samtal från min läkare i går och alla prover ser :::BrA::: ut  men hon rådde mig att sluta röka för annars kommer det tillbaka med största sannolikhet...


Å jag som e så redo för det.... NEJ trots att jag har rökt mer en halva mitt liv 17 år rätt exakt... men jag blir rädd för mig själv vi blotta tanken, för jag får sånt humör  Tänkte i allafall försöka trappa ner när jag i sommar e lite långledig från kidsen, så slipper dom mig och jag kan sura ifred.


 


::::PositiV::::

Vad skulle kärlek göra??

Jo kärlek skulle visa sina nära o kära hur älskade dom är!

Kärlek skulle le och säga hej till de okända, ge till den som behöver och älska sig själv. Se den nya dagen som ett mirakel och göra det som känns bäst i livet just Nu.

Att vara full av hat och avund leder en åt fel håll, mot ensamheten och döden.

Problemen skulle regna över en och förvirringen skulle bli ett faktum och slutligen förlorar man sig själv. Kanske låter självklart, men tänk efter... Vad gör du med din dag? Hur mycket ägnar du ditt liv till det du brinner för och hur mycket hinner du ge till dom du älskar?? Vardagen och alla måsten avbryter lätt ett samtal, stressen gör att du inte hinner ge en kram när den behövs som mest och ensamheten tynger dig i en skara av människor... Ibland känns det som allt bara rinner dig förbi och du hinner inte njuta av alla intryck, människor och händelser som förgyller din vardag.


::MaN LeveR BarA DettA LiV 1 GånG, BäsT ATT LevA:: ::OrdentligT::

Jag bryr mig inte längre om vad andra förväntar sig av mig, jag har inget att leva upp till förutom mitt hjärtas inre önskningar. Bekräftelsen smakar bara illa om jag inte kan ge det till mig själv och lyckan ligger inte i pengar ,status eller vinster.


Lyckan för mig ligger i att jag e fri, kan göra vad jag vill att jag älskar mig själv, att jag har underbara människor i mitt liv. Mitt förflutna ska inte krossa mitt Nu, jag kan bli vem jag vill och att jag är den det e menat att jag ska vara..

Av Sanna Matzols - 3 juni 2010 12:11

::::Att vara off::::

Nu så, börjar jag vakna till, stormarna börjar lägga sig och jag e me i matchen! För jag e ingen som lägger mig så lätt oavsett hur många gånger jag faller om kull ::ReseR:: jag mig upp igen. Det är läskigt att vandra i en dimma och inte kunna greppa sin verklighet, som om jag har vart levande död dessa dagar, men nu såå....

Det finns bara 2 vägar att välja, KärleK el HaT o jag väljer

:::KärleK:::



  ::::DAGENS LÅT::::


 


::::DAGENS VISDOMSORD::::

Att vara gift är som att utkämpa en duell mitt i livets stora slag.


 

::::DAGENS MÅSTE::::

Fråga mig: Vad skulle KärleK göra?


 

::::DAGENS IDOL::::

Fortsätter med mig själv,,behöver peppa mig lite   


 

::::DAGENS BILD::::

 

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards