De-LunA

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Sanna Matzols - 6 juni 2010 21:52

 


ÅÅÅ så trött nu, har stått med ::RumpaN:: i solen hela dagen ränsat bland hallonbuskarna!

Dessutom fick jag en nyy polare i dag, en fågel!! Inte ett dugg blyg och mer tam en vild som stapplade omkring bland buskarna och skrämde mig då o då medans han drack från bladen som jag vattnade.

Såå nu har alla mina kolonivänner sett min rumpa (tur att den e snygg) hahaha, tänkte om jag skulle släppa mig efter ett tag då det var väldigt mycket besök vid vattenkranen utanför stacketet  men man vill ju inte värka mer pervers en man e!! Så jag skickade min nya polare i stället...hihihihi

Men shit va brun jag har blivit,, oj oj för vinden ligger mest still där och då det e molnfritt blir det en jätte bastu på fältet!! :::GillA::: Så efter dagens måsten i morgon kommer jag vara där för att få mer färg på röven!! hihihi


Nu jäklar börjar vi få ordning på torpet,, riktigt fint e det och jag kan se mig själv bli gammal i en hängmatta på våran :::GläntA:::

Av Sanna Matzols - 6 juni 2010 13:02

Nej här kan jag inte sitta hela dagen,,jäkla dator!

Nää ut i solen till kolonin odla fejja o grejja!

Så det är bara o packa i hop familjen och dra!!!


  


Ha en fin dag där ute!!

Av Sanna Matzols - 6 juni 2010 12:31

Om det jag gör är synd och om nått i min personlighet skulle vara fel, då hade jag ju aldrig födds. Jag har mer tillit till det gudomliga som skapat mig, en till en individ med tusentals åsikter om mig som person!

 

  

Det sköna med att vara jag är att jag får vara jag, det finns inget rätt och fel med mig och att jag kan njuta i livet för det e ju mitt att leva. Jag är övertygad om att ingen är här av en slump utan att varje individ är här av en anledning! Den som ifrågasätter sin existens ifrågasätter all existens och visst kan det vara tungt att acceptera sitt varande ibland- men det fyller sitt syfte!

  

::::DAGENS LÅT::::

The Gossip - Pop Goes The World

Tyvärr inbäddad så ni får söka o lyssna själva!!

                       

::::DAGENS VISDOMSORD::::

Det du inte har kan du få bara om du tror!



                       

::::DAGENS MÅSTE::::

Ut i solen


                      

::::DAGENS IDOL::::

Min mamma!


                     

::::DAGENS BILD::::

  Min mor som hjälper med packning inför flytt till Stockholm!

Jag älskar dig!

Av Sanna Matzols - 6 juni 2010 02:16

 

::::SweeT DreamS::::

Av Sanna Matzols - 6 juni 2010 00:19

  ::::MiTT SjälvförtroendE HaR FåTT SiG 1 TörN-Å JaG BleV BlinD, VaD HändE MeD MiTT SinnE::::  

-!!::1.2.0::!!-

HoN TappA BorT SiG- !MedelA CentraleN!


 


Efter :::MassA::: sol på näsan,, timmar av grävande (utan likfynd) och grillning i solen var duschen en skön upplevelse så nu luktar man mycket gott!  Tänk va jag blir impad av mitt långa hår (som inte ser borsten varje dag) efter en liten magisk hand ser helt fantastiskt ut, men just nu kanse det e det ända jag ser i spegeln   och jag vill bara rusa där i från.

Men jag vet att om jag om några år skulle se ett kort på mig själv från NU skulle jag inte dela den åsikten jag har när jag ser mig själv?! Sjukt va ens självbild e skev, visar inte sanningen alls utan den e som en av alla speglar i lustiga huset som gör att man ser ut som en fet dvärg??! Va fan...gnuggar   "ÖgaT"   å kikar igen..men nej. Jag ser precis lika skev ut som innan,,, :::SucK:::

FeL FeL FeL: I mitt huvud alltså!! Men endå så släpper inte tanken,,fan jag behöver lite hjälp tror jag för visst älskar jag mig själv men jag SeR inte mig själv!!!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards