De-LunA

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Sanna Matzols - 1 juni 2010 22:33

::::TacK MonA FöR AtT Du FinnS::::

 

Av Sanna Matzols - 1 juni 2010 11:43

 


:::I TystnaD SkA JaG VilA::: 

 :::I LugN SkA JaG FinnA:::

 


Vem vill se mina tårar? Vem vill se att ja finns?

Vem vill känna min smärta? Vem mer än jag minns?

Kommer jag inte ur tomrummets anda? kommer inte änglarna att landa?


Snart syns mina tårar små. Snart vet vi hur det ska gå.

Snart kommer änglarna till min sida. Snart kommer dom få mig sluta lida.

Det goda livet kommer snart,vet inta bara när hur och vart.

 


Så en ny dag med nya tankar, men dom saknar innehåll och har det snurrat förr snurrar det ennu mer nu. Får inget grepp kommer inte till skott utan jag ::ÄR:: bara

Tröttheten har gripit tag i mig och jag ska idag göra ett försök att hålla mig vaken hela dagen så jag kan sova i natt.

För min natt var full av rastlöshet samtidigt som jag svävade mellan dröm och verklighet så det blev inte mycket sova av.


 


::::DAGENS LÅT::::


 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

I dag är inte som andra dagar-det e en ::: NY DaG:::

 

::::DAGENS MÅSTE::::

:::LugN:::

 

::::DAGENS IDOL::::

:::JaG:::

 

::::DAGENS BILD::::

 

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards