De-LunA

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Sanna Matzols - 13 juni 2010 13:34

1.

Vara på kolonin fast det e kallt och mörkt. Sent. Utan att behöva tänka på de två minikopiorna av mig själv som ligger och slåss på filten.


2.

Att i lugn och ro kriva KlarT min bok...hehehehe eller hur, vem ska jag få inspiration av??


3.

Gå på alla möten, jobbsök m.m utvilad och snygg då ingen tar min tid samt att jag kommer känna mig uppvärmd och ha koll på AllT.


4.

Träna, meditera och äta vegitariska nyttiga rätter som man inte kan äta annars.


5.

Njuta av kvällspromenader med min man om han inte Måste sitta och jobba vid sin dator.


6.

Att känna sig utvilad och full av tålamod så man blir världens bästa mamma när dom kommer hem.

Av Sanna Matzols - 13 juni 2010 13:15

::JahA NäR MaN IntE e LediG:: ::BehöveR MaN DeT::

::NäR MaN SkA VarA LediG KlaraR:: ::MaN IntE DeT::


 


Nu ska dom åka och jag blir ensam kvar. Visst har jag sett fram imot det men nu när det är dax inser jag att det kommer sakna ihjäl mig efter Oskar o Emma! För jag vet att efter ett par dagar på kolonin, efter flera kapitel i boken kommer jag sitta där och undra vad jag nu ska göra när ingen ropar mamma, släper alla sina små saker överallt eller bråkar med varandra tills man sliter sitt hår. Ja dom kommer vara saknade!!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards