De-LunA

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Sanna Matzols - 15 juni 2010 16:51

Ok..tugg tugg tugg!

Just nu känns det som om jag bara står still.



Dessutom håller jag på å bli galen för att jag har 1 jävla lucka som åker upp varenda gång det blåser.

grrrr fan jag vet inte hur många gånger jag har stängt den.


Som ni förstår e jag lite splittrad NU.

 

Men jag mår verkligen inte bra av att inte ha nått att göra märker jag!! Men jag e så kluven och seeg så jag kan inte besluta mig för va jag ska pyssla med, men jag ska ju träffa en sån där jobbcoatch(låter ju såå fint) i veckan så vi kan skräddasy mitt liv.

::HihihI::

Men man gör var man måste tills man slipper!!


 

Av Sanna Matzols - 15 juni 2010 12:24

Hahaha, gav mig ut för att glassa i solen en stund men det var svinkallt då solen vila bakom molnen. Fyy va jag frös det var inte såå mysigt som jag hade hoppats på, Men jag låg ett tag löste korsord och små skrev till boken, men sen rymde jag hem för jag blev så kall!!


:::PmS:::

Den e mild men inte över,,,suck! Skönt dock att man inte blev ett vilddjur denna gång utan jag känner mig riktigt snäll.

har så ont i magen... så jag ska kila på ett möte å sen blir det att krypa ner en stund då värktabletterna inte hjälper  

Av Sanna Matzols - 15 juni 2010 09:45

  


:::UnderbarT:::

Solen den e ju så underbar och fick värkligen mig att vakna till!

Efter träning och en powerwalk på morgonkvisten e jag på G, men det blir att ligga och sola ett tag innan jag ska iväg!! Så jag tar med mig mitt kaffe och min sallad och drar ut i det gröna nu.


Syns sen!!


::::DAGENS LÅT::::


::::DAGENS VISDOMSORD::::

Det du gör mot andra kommer tillbaka till dig själv.

::::DAGENS MÅSTE::::

Solen

::::DAGENS IDOL::::

Min mamma

::::DAGENS BILD::::

 

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards