De-LunA

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Sanna Matzols - 4 juni 2010 20:06

:::FesT ala VilddjuR:::

1/2 l diskmedel

500 g paprika chips

1 l turkisk yougurt

2 st rödlökar

 

för att inte glömma c-vitamin o cola

::::HahahA::::

Kan fan inte bli bättre...

Så skönt att det är helg ååå vad jag ska slappa med min älskade familj.

Dessutom känns det underbart att vara här men inte nån annan stans!!


 

:::ÄlskaR "GettoT":::

Det är underbart att bo här,, shit tänk att man skulle hamna rätt!!

Skulle ha svårt att se mig bo nån annan stans då

jag inte skulle stå ut med den trista tysta vardagen som finns på andra platser.

Av Sanna Matzols - 4 juni 2010 17:08

Nu såå skulle jag kunna sova sött, suck å kl e bara fem.

Maten e på g, kidsen e ute och leker och jag svävar i mina filosofiska tankar, men inte blir jag piggare av det.. Näringsbrist kan tänkas men det blir bara värre när jag äter, suck undra vad det e... har ju vart så här trött i veckor.


 

Av Sanna Matzols - 4 juni 2010 13:18

Känner ::LyckA:: Jag har 1 underbar familj!! Älskar att älska dom   

 

Av Sanna Matzols - 4 juni 2010 12:16

Sova länge, röka mycket, äta dåligt, massa kaffe, coca cola, vitaminer och mycket mer.

Sån e jag i dag...bara skit trots att jag lagar god mat så vill man inte alltid ha heller.

Det är som läkarn säger, måste ta hand om mig bättre inte veckovis utan jämt!

Det fattas bara att man börjar med fikabröd och masssa godis så kommer man ruttna och dö ung. Men men i NueT kunde det vara värre, så jag ska inte klaga.


Ser fram imot denna helg, vi ska vara ute hela tiden och jobba på kolonin och det är så fint där så jag skulle kunna bo där nu. Allt blommar och det är liv och rörelse överallt så jag ska hänga med mina sniglar    och bli skitig under naglarna!!

Men det stället är det enda som får mig att tänka på en sak i taget, som får stressen att dunsta och ger ett stoort leende på läpparna   


 


Så här lagas det mat,, så allt e klart för att slippa vara hemma eller gå hem i första taget. Det kanske hjälper mig att vara nyttigare!!


  Kanal i Venedig

::::ResA::::


Har setat å kollat på resor till vintern, känns fortfarande aktuellt att fira jul utomlands då det skulle innebära att slippa massa byte av pengar mellan släkten. Det är bättre om vi ger oss av allihoppa och det finns mycket altenativ, så det gäller att få med alla andra bara!!

Annars blir det snart en weekend om man har tur, :::!!VenediG!!::: min dröm resa nr 2 faktiskt. Å det finns mycket billiga Bed and breakfast längst kanalerna annars fanns det hotel med rimliga priser men jag väljer gärna det förstnämda så man får smak för äldre kultur och bättre närkontakt med folket.


:::Skulle kunna tänka mig fira JuL i detta hus eller liknande::: 


Nej nu har jag inte tid med det här, syns sen!!

Av Sanna Matzols - 4 juni 2010 11:59

  ::::HelG::::  

Veckorna bara rullar fram och kanske är man tusen år eftersom allt går så fort?!

Skolavslutningen närmar sig fast jag tyckte att dom nyss börja. Jag tror jag har lite svårt med förankring och det bästa e att göra nu och inte sen, för ::SeN:: blir det ::AldriG::  Iallafall inte för mig som lägger allt ::SeN:: i hög och helt enkelt glömmer bort det. Det kan även vara det som e aktuellt samma dag så den inre stressen tar tag i mig ofta märker jag...


 

::::DAGENS LÅT::::




::::DAGENS VISDOMSORD::::

Finn din plats innan nån annan tilldelar dig en..



 

::::DAGENS MÅSTE::::

Laga massa mat till helgens varande på kolonin.



 

::::DAGENS IDOL::::

Min Familj..


 


::::DAGENS BILD::::

 

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards